۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه


زنان نروژی اسلام را "مذهب تجاوز جنسی" می دانند


مدافعان اسلام آنرا " مذهب صلح " می نامند اما بسیاری از زنان نروژی اسلام را " مذهب تجاوز جنسی " می دانند.
.
به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایرانی " محبت نیوز " ، به نقل از "نشنال نیوز " ، پلیس نروژ در یکی از مجلات این کشور ، تمام پرونده های مختومه تجاوز جنسی سال 2010 را مربوط به مهاجرین مسلمان دانست.
این گزارش در یکی از شبکه های تلویزیونی نروژ بازگو شد. در این برنامه با یکی از قربانیان تجاوز نیز مصاحبه شد. این قربانی گفت که فرد متجاوز به او توضیح داده که مذهبش یعنی "اسلام" اجازه می دهد که به او تجاوز کند.
در گزارش پلیس نروژ ذکر شده که در مجموع 186 پرونده تجاوز در سال 2010 تشکیل شده است. در این پرونده های تجاوز 86 مورد تجاوز جنسی همراه با حمله وجود دارد. در 83 مورد قربانیان متجاوزین را شناسایی کرده اند. در هر 83 مورد گفته شده که متجاوز ظاهری غیر غربی داشته است. لفظ " غیر غربی " برای مسلمانان مهاجر از آفریقا ، خاورمیانه و آسیا به کار برده می شود.
در انواع دیگر تجاوز ها خود نروژی ها هم به چشم می خورند. اما باز تعدادشان در اقلیت قرار دارد.
یک افسر پلیس زن در این گزارش گفت : " بسیاری از مجرمان اینگونه تجاوز ها در حاشیه جامعه قرار دارند ، بعضن بیکارند و از کشور های توسعه نیافته می آیند. در پنج سال گذشته حتی پناهجویان نیز در مواردی دست به تجاوز جنسی زده اند.
البته این معضل تازه ای نیست. گزارشی در " آفنپستن " در سال 2001 گفت : " درحالی که مهاجران غیر غربی تنها 14.3 درصد از جمعیت اسلو را تشکبل می دهند ، اما 65 درصد از تجاوزات جنسی به آنها تعلق دارد. "
نیو امریکن هم می گوید : " به بیان دیگر ، مسلمانان آفریقا و دیگر کشور های جهان سوم زنان غربی را هدف تجاوز خود قرار داده اند. " نیو امریکن توضیح داد : " در سال 2005 یک وبلاگ نویس به نام " جردمن " از موج تجاوز مشابهی در سوئد خبر داد. در همان سال یک تحقیق به منظور پیگیری وقوع جرم گزارش داد که الجزیره ای ها ، لیبیایی ها ، مراکشی ها و تونسی ها بیشترین متجاوزین جنسی در این کشور هستند.
باز در همان سال روزنامه " آفتونبلادت " گزارش داد که نزدیک به نیمی از متجاوزین از مهاجران بودند. "
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin