۱۳۹۰ مرداد ۲۴, دوشنبه



به راستی چه بلایی بر سر یاران سبزمان خواهد آمد



عکس های جدید خزعلی را دیدم و گریستم. براستی بعد از دیدن
 عکس میرحسن و کروبی چه حالی خواهیم داشت؟


عکس های پس از مقاومت و مبارزه اش را دیدم . 27 کیلو وزن کم کرده و بدنش
 نحیف شده، اما کماکان قویست. اما به راستی، زمانی که عکس های میر حسین و
 کروبی را ببینیم چگونه خواهیم بود؟! 180 روزیست که دارند کوتاهی ما را تحمل
 می کنند و با زخم زبان های سگان ولایت مبارزه می کنند. درد حبس با خزعلی
عزیز اینگونه کرد، موسوی و کروبی، سبز ترین مردان ایران با این همه درد و 
رنج چه خواهند شد؟ 

یورش مزدوران رژیم به آموزشگاه زبان انگلیسی ،سفیر قلهک


مأمورین پلیس گشت ارشاد با یورش به یکی از مراکز آموزشگاه زبان سفیر تعدادی از دانشجوها و کارکنان آنجا را بازداشت کردند.
به گزارش
اتحاد برای ایران: مرکز قلهک آموزشگاه سفیر که درخیابان شریعتی تهران است و فقط مخصوص خانم هاست. به گفته شاهد های عینی و برخی کارکنان و استادها، مأمورین از ارایه هرگونه حکم خودداری کرده و گفته اند اینجا مکان عمومی است و حکم لازم
ندارد!
در ضمن آنها اضافه کردند که بعد از بازداشت برخی دختران دانشجو و کارمند، آنها اقدام به فیلم برداری از داخل ساختمان و کلاس ها کردند و بعد از آن افراد بازداشت شده رو با خودشون بردند.

تخریب تنها كلیسای كرمان 

.
کلیسای کرمان مربوط به اوایل سلطنت دوره پهلوی اول است و در کرمان، خیابان شریعتی، جنب بیمارستان ارجمند واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۶۲۴۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
تنها کلیسای قدیمی کرمان به طور کامل تخریب شد.
کلیسای کرمان كه با نام ( کلیسای حضرت آندریاس ) شناخته می شود پیش از این  به مقرّ پاركینگ تاکسیرانی تبدیل شده بود و پس از بی توجهی مسئولان نسبت آن این بار به كلی نابود شد.
0
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
و اما پس از تخریب ...
.


  رمال خامنه ای از دستگیری دو جن گیر دولت منتصب رهبر خبر داد
اژه ای با تائید خبر دستگیری دو نفر به عنوان جن گیر دستگاههای دولتی گفت: پرونده دو نفر از کسانی که با این عنوان معروف شده اند در شرف رسیدگی در دادگاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در هفدهمین نشست خبری خود در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه احمدی نژاد اعلام کرده است جن گیرهای دولتی دستگیرشده اند گفت: دستگاه قضایی با اتهام و جرم برخورد می کند نه با عنوان افراد ولی چون این کلمه رسانه ای شده است دو نفر از کسانی که با این عنوان معروف شده اند پرونده شان در شرف رسیدگی در دادگاه است و قرار مجرمیت و کیفرخواست هم صادر شده است.

وی در مورد علت برگزار نشدن دادگاه فائزه هاشمی گفت: وکیل این متهم یک ماه درخواست استمهال کرده است با این حساب 21 شهریورماه دادگاه برگزار می شود.

محسنی اژه ای در پاسخ به این شایعه که احتمال عفو و بخشودگی متهمان آمریکایی در ماه مبارزه رمضان وجود دارد گفت: این شایعه را نشنیده ام ولی رسیدگی به پرونده تمام شده و به زودی حکم نهایی صادر می شود.

هیلا صدیقی فردا محاکمه خواهد شد_4154774

هیلا صدیقی شاعر جوان و از فعالان ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در صفحه فیس بوک خود از محاکمه اش در دادگاه انقلاب خبر داده است.وی که به دلیل سرودن شعرهای انتقادی  پس از انتخابات سال ٨٨  بارها احضار و مورد بازجویی قرار گرفته بود، فردا سه شنبه بیست و پنجم مرداد ماه، در شعبه بیست و شش دادگاه انقلاب محاکمه خواهد شد.
هیلا صدیقی نوشته است: “فردا صبح، شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب، من و ایمان قلبی و قاضی و اتهام و خدای ناظر و دعای خیر شما…”
خبرنگار جرس چندی پیش از قول یک منبع مطلع گزارش داده بود که “پس از آنکه در چند ماه گذشته ماموران امنیتی به خانه هیلا صدیقی رفته و وسایل شخصی او را با خود بردند، این شاعر به مدت بیش از ده روز و به صورت متوالی هر روز به مدت طولانی ۸ الی ۹ ساعت توسط وزارت اطلاعات مورد بازجویی قرار می گرفت اما به تازگی پرونده این شاعر جوان از وزارت اطلاعات به دادسرا انتقال یافته است.”

  احمد شاهرضایی ممنوع الملاقات شدarticle picture
 
احمد شاهرضایی از زندانیان سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین ممنوع الملاقات شد.
به گزارش هرانا، این زندانی سیاسی ۲۹ ساله به علت مخالفت با خواسته بازجویان از ملاقات هفتگی محروم شده است.

احمد شاهرضایی در ۲۲ خرداد ماه سال ۸۹ توسط ماموران امنیتی بازداشت و از سوی دادگاه انقلاب به سه سال حبس محکوم شدکه این حکم در دادگاه تجدید نظر به یک و نیم سال حبس تقلیل یافت.

صدور حکم اعدام در ملا عام برای قاتل داداشی

به‌دنبال محاکمه عامل قتل قوی‌ترین مرد ایران در دادگاه کیفری استان البرز، قضات دادگاه رای به قصاص متهم در ملأعام دادند.
به گزارش انتخاب، در همین حال ۲ متهم دیگر پرونده که با اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل و شرب خمر روبه‌رو بودند نیز در دادگاه عمومی و انقلاب کرج محاکمه شدند. جلسه محاکمه متهمان ردیف‌های دوم و سوم پرونده قتل روح‌الله داداشی صبح پنجشنبه گذشته و در حضور برادر مقتول و وکیل مدافع خانواده آنها در شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی و جزایی استان البرز برگزار شد.

"سه تن از متهمان هم اکنون در ایران زندگی می کنند"

متهمان ترور حریری در پایگاه امام خمینی در نزدیکی قم آموزش ترور دیده اند


مجله آلمانی "اشپیگل" در آخرین شماره خود نوشت که چهار متهم در ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان، برای اجرای ترورها، در پایگاه نظامی "امام خمینی" ایران آموزش دیده اند.

رفیق حریری سال 2005 در انفجار مهیبی در بیروت پایتخت لبنان ترور شد. دادگاه بین المللی رسیدگی کننده به ترور او، حدود یک ماه و نیم پیش، کیفرخواست خود را تسلیم دادستان لبنان کرد. این کیفرخواست همراه بود با حکم بازداشت چهار عضو حزب الله لبنان که متهم به دست داشتن در ترور حریری شده اند.

اشپیگل در این باره نوشته است: "دادگاه بین المللی اطلاعاتی دارد که براساس آن ایران با عملیات ترور حریری مرتبط بوده است."

مجله آلمانی به نقل از منابع اطلاعاتی که نام آن ها را فاش نکرده ادامه داده است: "دادگاه بین المللی حریری که اخیرا نام و مشخصات چهار متهم این پرونده را منتشر کرد به شدت نشانه هایی را دنبال می کند که براساس آن این پرونده به ایران برسد."

دولت لبنان یک ماه فرصت داشت متهمان در ترور حریری را دستگیر و تحویل دادگاه بین المللی دهد. اما این دولت اخیرا اعلام کرد که نشانی از این متهمان نیافته و نتوانسته آن ها را دستگیر کنند. پس از آن دادگاه بین المللی مشخصات این چهار متهم را در رسانه ها اعلام کرد.

حزب الله لبنان دست داشتن اعضای خود را در ترور حریری رد می کند. حسن نصر الله دبیر کل این حزب دادگاه بین المللی را "آلت دست آمریکا و اسرائیل برای ضربه زدن به مقاومت در لبنان" توصیف کرد و گفت هیچ کس نمی تواند آن ها را دستگیر کند.

برپایه گزارش اشپیگل: "دادگاه حریری اطلاعاتی در دست دارد که این چهار متهم در سال 2004 به ایران سفر کردند و به مدت چند ماه در پایگاه نظامی امام خمینی در نزدیکی شهر قم، آموزش های نظامی را برای عملیات های ترور طی کردند."

بر پایه این گزارش: "ناظران این آموزش ها، دکورهای شبیه به صحنه ترور و انفجار در بیروت طراحی کرده بودند و عملیات انفجار آزمایشی را نیز انجام دادند."

مجله آلمانی مدعی شده است که هم اکنون نیز چهار متهم پرونده حریری، از لبنان خارج شده اند و حداقل سه نفر از آنها هم اکنون در ایران زندگی می کنند.

همه دنبال دهکده جهانی اند، ایران دنبال ملی کردن صنعت اینترنت!


پسورد اینترنت وایرلسم رو عوض کردم، همسایمون زنگ زده میگه پسوردتو عوض کردی؟ میگم نه! میگه آخه قبلا شماره موبایلت بود، الان هرچی میزنم کانکت نمیشم!!
رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود. فروشنده گفت: یه دوبار بپوشی جا باز می‌کنه! دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود. فروشنده گفت: چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه!
کاردار سوئیس رو احضار کردن که بره به آمریکا بگه چرا عربستان نیروهاشو فرستاده بحرین!
رفتم شلوار بخرم میگم کجاییه؟ میگه ایتالیاییه؛ میگم چرا پرچم ایران داره پس؟ میگه دِ! این پرچم ایتالیاست! میگم پس این الله وسطش چیه؟ میگه برای ایران زدن دیگه!!
ü      تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد؛ دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی! پیرزنه گفت قربون قد و بالات مادر مواظب باش!
قزوین! مجسمه دهخدا تو خیابون فردوسیه، مجسمه فردوسی تو خیابون دهخدا...
میری آدامس اوربیت بخری، بقاله به جای بقیه پول، بهت آدامس شیک میده!
آزادی بیان که داریم، آزادی پس از بیان نداریم...

    طرف میخواد تو کنکور تقلب کنه زنگ میزنه دفتر مراجع استفتاء!
طرف تو فیس بوکش چنان پست‌های سیاسی‌ای میذاره که فکر میکنی چگوارای زمانه، بعد بهش میگی چرا تجمعات رو نمیای؟ میگه مامانم نمیذاره!!!
یه تی شرت خریدم کلی مارک نایک روشه بعد رو یقه‌ش نوشته تولیدی برادران عباس‌پور!
رفیقم زنگ زده میگه ویسکی سراغ نداری؟ میگم برای چی میخوای؟ میگه بابام امشب از کربلا میاد کلی مهمون داریم!

 قتل یک دختر توسط خانواده‌اش در کامیاران

خبرگزاری هرانا - یک دختر کامیارانی به طرز فجیعی در یک مشاجره ناموسی توسط اعضای خانواده‌اش به قتل رسید.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، عصر روز جمعه ۲۱ مردادماه در روستای «درویان سفلی» از توابع کامیاران زمانی که جوانی اهل این روستا از روبه روی خانه پدری دختر موردعلاقه‌اش عبور می‌کند،توسط برادران و اعضای خانواده دختر مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و در پی اعتراض این دختر نسبت به ضرب و شتم پسره موردعلاقه‌اش و درخواست کمک از مردم یکی از اعضای این خانواده با اسلحه اقدام به قتل «فاطمه آزادی» می‌کند.
بعد از این جنایت با حضور ماموران پلیس چندین تن از اعضای این خانواده بازداشت می‌شوند. پسر مورد نظر هم به دلیل شدت جراحات به بیمارستان شهر کامیاران منتقل می‌شود.
شاهدان عینی می‌گویند پدر این دختر از اعضای بسیج منطقه بوده است و توسط این ارگان مسلح شده است.
سپاه پاسداران در روستاهای مناطق کردنشین اقدام به عضوگیری در بسیج میکند و بدون هیچ گونه معیاری هر فرد متقاضی را مسلح می‌کند.
گفته می‌شود که دو سال پیش نیز یک دختر دیگر این خانواده به دلایل عدم رضایت خانواده‌اش به ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش به طرز مشکوکی اقدام به خودکشی کرده و فوت می‌کند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin