۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه

ورود خانمها اکیداً ممنوع! (طنز)


ویکتورهوگو 
زنهایی که به دنبال برابری با مردها هستند آرزوی بسیارکوچکی دارند !

گلوریااستاینم 
شما همیشه می توانید برای سالگرد ازدواج ،شوهرتان را غافلگیر کنید . فقط کافی است یادش بیاورید که آن روز سالگرد ازدواج شماست !!!

الشلاک 
شوهرم گفت به فضای بیشتری احتیاج دارد ، من هم او رابه بیرون خانه فرستادم و در را پشت سرش قفل کردم !

رز آنی 
طبقه بندی مردها از نظرمادر من : مرد خوب برایت هر کاری انجام می دهد ،مرد بد هر بلایی که بتواند به سرت می آورد .

ساراتیزدیل
مردها با یک بیماری وراثتی متولد می شوند .روانشناسان درتعریف این بیماری می گویند : ترس از اینکه اگر به زنی وابسته شوی ، مرد مجردی درجای دیگری ممکن است از زندگی بیشتر از تو لذت ببرد!

دیو باری
مردها از صفت " جوان " برای زنهای زیر 18 سال و مردهای زیر 80 سال استفاده می کنند !!!

نانسی لیندزموند
اگر زنی رنگ شاد بپوشد رژ لب بزند ، و کلاه عجیب و غریبی سرش بگذارد ، شوهرش با اکراه او را با خودش به کوچه و خیابان می برد . ولی اگر کلاه کوچکی بر سرش بگذارد و کت و دامن خیاط دوزتن کند شوهرش با کمال میل او را بیرون می برد و تمام مدت به زنی که لباس رنگ شاد پوشیده و کلاه عجیب و غریب سرش گذاشته و رژ لب زده است خیره می شود !!!

بالتیمور بیکن
فکر می کنید قبل از اینکه یک مرد اعتراف کند که گم شده است چند راه دیگر را باید بالا و پایین برود ؟!

نویسنده ی ناشناس
تنها 99 درصد مردها هستند که باعث بدنامی 1 درصد باقیمانده می شوند !

نویسنده ی ناشناس
او مثل همان خروسی است که خیال می کند خورشید برای این طلوع می کند که صدای قوقولی قوقوی او رابشنود .

جرجالیوت 
ما نقاط مشترک زیادی با هم داشتیم ، من عاشق او بودم واو هم عاشق خودش بود !!!

لزلی بلیشا
اکثر مردها سه گروه را دوست دارند ولی هیچ وقت آنها رادرک نمی کنند : افراد مونث ، دخترها و زنها!!!

جرج الیوت 
شما خیلی مردهای باهوش را می شناسید که با زنهای کودن ازدواج کرده اند ، ولی هرگز زن باهوشی راپیدا نمی کنید که با مرد کودنی ازدواج کرده باشد !

اریکاجانگ
مردها دارای قوه ی بینایی هستند ولی زنها از بینش برخوردارند .

ویکتورهوگو
برای اینکه مردی را واقعا بشناسید ببینید که با یک زن ،یک بچه و یک لاستیک پنچر چطور رفتار می کند .

نویسنده ی ناشناس
وقتی شما نشسته اید مردها و بچه ها فکر می کنند حتما منتظرید تا کسی کاری به شما بدهد تا برایش انجام بدهید !!!


سرنا گری 
هیچ وقت سوار ماشین مردهای ناشناس نشوید و فراموش نکنیدکه همه ی مردها برای شما ناشناس هستند .

عکس‌های ماندگار در تاریخ: یادآور همبستگی یک ملت ستمدیده و بی‌بصیرتی یک رهبر دیکتاتور

























احضار همسر زندانی سیاسی ارژنگ داودی به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : همزمان با انتقال تعدادی از زندانیان سیاسی به سلولهای انفرادی  بندهای سپاه و ۲۰۹ که در دست وزارت اطلاعات می باشد بازجویان وزارت اطلاعات همسر زندانی سیاسی ارژنگ داودی را به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات جهت بازجویی و فشارهای غیر انسانی احضار کردند.
با تشدید فشارهای قرون وسطایی علیه تعدادی از زندانیان سیاسی و انتقال آنها به سلولهای انفرادی بند سپاه و بند ۲۰۹ تهدیدها و احضار خانواده ها به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات شدت یافته است.خانم نازنین داودی همسر زندانی سیاسی ارژنگ داودی توسط بازجویان وزارت اطلاعات تلفنی به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات احضار شده است.هدف از این احضارها ایجاد رعب و وحشت در بین خانواده ها و زندانیان سیاسی  جهت عدم تماس با گزارشگر ویژه حقوق بشر و نگارش نامه به وی  می باشد .
یکی از شیوه های ضد بشری بازجویان وزارت اطلاعات برای تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی ، خانواده های آنها را احضار ،مورد بازجویی و  اذیت وآزار قرار می دهد تا شاید بتواند زندانیان سیاسی را وادار به تسلیم نماید.
خانم داودی از زمان انتقال زندانیان سیاسی به سالن ایزوله ۱۲ در بهمن ماه ۱۳۸۹ تاکنون از داشتن هر گونه ارتباطی تلفنی،ملاقات حضوری و کابینی  با همسرش محروم بوده است .
خانم داودی شاغل می باشد و اکثر اوقات خود را صرف شغلش می نماید تا بتواند هزینه های سنگین زندگی خود را تامین نماید. در جریان دستگیری همسرش زندانی سیاسی ارژنگ داودی  تمامی امکانات زندگی آنها مانند منزل و وسایل شخصی شان  توسط بازجویان وزارت اطلاعات و دادگاه انقلاب مصادره شد و او را در شرایط بسیار  سختی قرار دادند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،تشدید فشار علیه زندانیان سیاسی اسیر و بی دفاع و همچین احضار و مورد بازجویی و تهدید قرار دادن خانواده های آنها را محکوم می کند و ازکمیسر عالی حقوق بشر خواستار اعزام گزارشگر ویژه حقوق بشر به ایران برای مصاحبۀ با زندانیان سیاسی و خانواده های آنها و تهیۀ گزارشی از جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای و ارائۀ آن به سازمان ملل جهت اقدامات لازم می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
۱۶ مرداد ۱۳۹۰ برابر با ۰۷ اوت ۲۰۱۱
يورش دژخيم تاليوردي رئيس بند4گوهردشت به زندانيان


 ضرب و شتم و بازداشت دو شهروند مسیحی

خبرگزاری هرانا - نیروهای امنیتی دو نوکیش مسیحی آذربایجانی به نام های "وحید روفه گر" و "رضا كهنمویی" را بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نیروهای امنیتی دو نوکیش مسیحی را در تاریخ ۲۴ تیرماه بازداشت و پس از ضرب و شتم به نقطه نا معلومی منتقل کردند و تا لحظه تنظیم خبر خانواده این زندانیان هیچگونه اطلاعی از ایشان ندارند.
به گفته شاهدان عینی این دو نوکیش مسیحی در حالی سوار بر موتور سیکلت خود در شهرستان "کلیبر" در حال تردد بودند توسط نیروهای امنتی مورد تعقیب قرار میگیرند و پس از تعقیب و گریز موتور سیکلیت منحرف شده و با زمین برخورد میکنند. نیروهای امنیتی در همین حال آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و به نقطه نامعلومی منتقل میکنند.
نامه ای به یک فاحشه

از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو

زنی زنانگی اش را بفروشد که نان در بیارد رگ غیرت
......
اربابان بیرون می زند اما اگر همان زن کلیه اش را بفروشد

تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزاد شود این «ایثار» است !

مگر هردو از یک تن نیست؟

بفروش ! تنت را حراج کن…

من در دیارم کسانی را دیدم

که دین خدا را چوب میزنند به قیمت دنیایشان،

شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی

نه از دین.

(( فریدون فرخزاد ))


آزادی دستگیرشدگان پارک آب و آتش با وثیقه/ اتهام: تبلیغ علیه نظام!

چند روز پس از جنجال‌هايي كه براي آب‌بازي در پارك آب و آتش به پا شد، افرادي كه از سوي پليس امنيت تهران در اين رابطه دستگير شده بودند، آزاد شدند. هفتم مرداد بود كه بيش از 800 دختر و پسر به دنبال فراخواني در فيس‌بوك، براي شادي و آب‌پاشي در پارك آب و آتش دور هم جمع شدند و آب‌بازي كردند. بعضي از آنها تفنگ آب‌پاش هم با خودشان آورده بودند. انتشار تصاويري از شادي اين جوان‌ها بود كه واكنش برخي رسانه‌ها را به دنبال داشت.
شرق: چند روز پس از جنجال‌هايي كه براي آب‌بازي در پارك آب و آتش به پا شد، افرادي كه از سوي پليس امنيت تهران در اين رابطه دستگير شده بودند، آزاد شدند. ه
فتم مرداد بود كه بيش از 800 دختر و پسر به دنبال فراخواني در فيس‌بوك، براي شادي و آب‌پاشي در پارك آب و آتش دور هم جمع شدند و آب‌بازي كردند. بعضي از آنها تفنگ آب‌پاش هم با خودشان آورده بودند. انتشار تصاويري از شادي اين جوان‌ها بود كه واكنش برخي رسانه‌ها را به دنبال داشت. بعد از انتشار خبرهايي در خبرگزاري فارس و سايت‌هاي اصولگرا، رييس پليس تهران خبر از دستگيري تعدادي از شركت‌كنندگان در مراسم پارك آب و آتش داد. خبرگزاري فارس عنوان كرده بود كه اين اقدامات در ملاءعام باعث جريحه‌دار شدن احساسات مردمي شده است.
بعد از آن هم عنوان شد كه اين طرح از سوي عوامل خارجي طراحي شده است، اما با گذشت هشت روز از اين اتفاق و دستگيري نزديك به 10 نفر در رابطه با آن، روز گذشته همه دستگيرشدگان با سپردن قرار وثيقه آزاد شدند. پليس به دستگيرشدگان گفته بود، كه اتهامشان تبليغ عليه نظام است. بازپرس دادسراي ارشاد در خيابان بخارست به خانواده دستگيرشده‌ها اعلام كرده كه يك سند براي آزادي فرزندشان بياورند.
به اين ترتيب ديروز همه دستگيرشده‌ها كه پليس امنيت اخلاقي آنها را بازداشت كرده بود، آزاد شدند. رييس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ درباره خبرهاي برخي رسانه‌ها مبني بر طراحي اين برنامه از سوي دشمنان و گروه‌هاي خارجي گفت: من تا به حال چنين چيزي را از همكارانم در مجموعه پليس نشنيده‌ام.
كجاي قانون آب پاشي جرم است؟
كامبيز نوروزي، حقوقدان در رابطه با اين موضوع به «شرق» مي‌گويد: نه تنها هيچ عنوان كيفري براي اين تفريح وجود ندارد، بلكه در اخلاق عمومي هم كمترين قضاوت منفي‌ای نسبت به آب‌بازي وجود ندارد. از اين رو بسيار شگفت‌انگيز است كه با آب‌بازي در پارك به اين شكل برخورد مي‌شود.
او معتقد است: با اخباري كه از اين مراسم پخش شد، هيچ استناد قانوني براي تعقيب افراد وجود ندارد و مشمول هيچ نوع عنوان كيفري نمي‌شوند.
نوروزي تصريح كرد: در ماه‌هاي گذشته فرماندهان پليس سخناني مطرح كرده‌اند كه از حيث حقوقي محل بحث و ترديد است كه فكر مي‌كنم بايد دقت‌نظر بيشتري داشته باشند.
اين حقوقدان مي‌گويد: ممكن است، آب‌پاشي براي برخي مورد پسند نباشد اما اين دليل نمي‌شود انگ مجرمانه به جوانان بي‌گناهي كه در پارك آب و آتش شادي كرده‌اند، بزنند و آنها را در زمره مجرمان قرار دهند. به گفته نوروزي، حتي در سايت‌هاي خبري پليس و قوه قضاييه حوادث هولناكي منتشر مي‌شود كه اهميت بسيار بيشتري نسبت به آب‌بازي دارند. اين حقوقدان با تاكيد بر اينكه مرجع تفهيم اتهام، بازپرس دادسراست، گفت: به نظر در دادسرا، بازپرس‌ها و داديارها به اندازه كافي به كارشان مسلط هستند كه عناوين بيهوده براي افراد نتراشند و اين درايت در دادسرا وجود دارد.


این عکس /این عکس درد آور/این عکس بغض در گلو مانده.
ژیلا بنی یعقوب در صحفه فیس بوکش می نویسد:چقدر این عکس دردناک است، بی اختیار اشکهایت را سرازیر می کند، هرچقدر هم خوددار باشی باز بغض گلویت را می فشارد و اشک است که می اید و می آید....چقدر روز بدی بود.هم احمد زیدابادی به زندان بازگشت و هم ماهان محمدی..سهم زیدآبادی از آزادی سه روز نیست...خدایا!چقدر ظلم.......

سومین ماه محرومیت محبوبه کرمی از ملاقات حضوری با خانواده
 جرس: محبوبه کرمی، فعال حقوق بشر و فعال حقوق زنان که قریب به سه ماه است در زندان اوین به سر می‌برد، از ملاقات حضوری با خانوادهٔ خود همچنان محروم است. 

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محبوبه کرمی که از بیست و پنجم اردی بهشت ماه سال جاری برای گذراندن محکومیت سه سال حبس خود روانهٔ زندان اوین شده، اینک نزدیک به سه ماه است که در بند قرنطینه زنان زندان اوین در شرایط بد محیطی محبوس است.
وی در این مدت تنها به صورت کابینی با خانواده خود ملاقات داشته و علیرغم درخواست ایشان و خانواده برای ملاقات حضوری، تاکنون از این حق خود بر خلاف مقاوله نامه‌های جاری محروم مانده است؛ این در حالی است که علاوه بر این محدودیت، اساسا امکان تماس تلفنی زندانیان عقیدتی با خانواده‌های خود بعنوان یک رابطه قانونی و محدود، بعد از بازداشت‌های گستردهٔ اعتراضات پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در ایران بسیار محدود و در بعضی موارد قطع شده است‫. ‬

لازم به یادآوری است که محبوبه کرمی همزمان با یورش‌های سازمان یافتهٔ سپاه پاسداران به اعضا و همکاران مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در یازدهم اسفند ماه سال ۱۳۸۸ بازداشت و به بند ۲ الف زندان اوین منتقل شد و نهایتاْ به اتهام "عضویت در مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران"، "فعالیت تبلیغی علیه نظام"، "اجتماع و تبانی با قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور" و "همکاری با کمپین یک میلیون امضاء" توسط قاضی موحد رئیس شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر تهران به تحمل سه سال حبس تعزیری محکوم شد.
نامبرده پبش‌تر در در دادگاه بدوی و توسط قاضی پیرعباسی نیز به چهار سال زندان محکوم شده بود.
گفتنی است کرمی پیش‌تر پنج بار بازداشت شده بود که در تمامی پرونده‌ها محکومیت تعزیری برای وی صادر نشده بود‫.


خامنه ای یک حرامزاده است . اما چه باید کرد تا از شر این حرامزاده و حرامزادهای دیگری که کل این نظام را تشکیل می دهند. نجات پیداکرد. ?یک اتحاد . وبعد یک شعار .جمهوری اسلامی نابود باید گردد.



برگرفته از فیس‌بوک  Ayyar Mansour



کارنامه جمهوری اسلامی:

قتل
تجاوز
تحریم
کهریزک
انتخابات اونجوری!
آب بازی!
فارسی وان
مدارک جعلی وزیران
بدحجابی
بی حجابی
ایدز
فحشا
کودکان کار
زندانی سیاسی
تهاجم فرهنگی
خط فقر
یارانه
تورم چند درصدی
عرفان های نوظهور
اعتیاد روز افزون
و....

کوروش تو بخواب،ما هم درگیری هامون با اینا تموم شد میایم می خوابیم.

الکی و غیر الکی ما با اینا درگیریم...

برگرفته از فیس‌بوک   Kamran Kashani

دروغ می گویند؛ آمار اعدام ها دو برابر است


شیرین عبادی در مصاحبه با روز دروغ می گویند؛ آمار اعدام ها دو برابر است
مقامات قضایی جمهوری اسلامی از اعدام 140 نفر در استان خراسان که از آنها به عنوان "قاچاقچیان مواد مخدر" نام برده شده در طول سال گذشته خبر داده اند؛ مدافعان حقوق بشر اما با بیان اینکه در این فاصله زمانی به صورت متوسط هر روز دو نفر اعدام شده اند می گویند، تعداد اعدام های پنهانی بیشتر از آن است که مقامات قضایی اعلام کرده اند.
شیرین عبادی، برنده ایرانی جایزه صلح نوبل سال2003 در مصاحبه با روز می گوید: "طبق اطلاعات موثقی که از درون زندان ها با ذکر اسامی اعدام شدگان به دست ما و سایر مدافعان حقوق رسیده، تعداد اعدامی ها، تقریبا دوبرابر آمارهای اعلام شده است

هرانا؛ عارف درویشی، فعال سیاسی به زندان اوین منتقل شد



خبرگزاری هرانا - عارف درویشی، فعال سیاسی جهت اجرای حکم یک ساله خود به زندان اوین منتقل شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، عارف درویشی فعال سیاسی و از اعضای انجمن موسوم به «فرزندان ایران بزرگ» روز دوم مرداد ماه جهت اجرای حکم یک ساله خود به زندان اوین منتقل شد.

لازم به یادآوریست دستگاه قضایی وی و هفت تن دیگر از اعضای انجمن مورد ذکر را به زندان و جزایی نقدی محکوم کرده است.
عارف درویشی در این دادگاه به یک سال حبس و بیست و شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با اتمام مرخصی ۴۸ ساعته، دکتر زیدآبادی به زندان بازگشت

احمد زیدآبادی دبیرکل سازمان دانش آموختگان ایران(ادوار تحکیم وحدت) و روزنامه‌نگار زندانی، با
پایان یافتن مرخصی ۴۸ ساعته خود به زندان بازگشت.
به گزارش ادوارنیوز، دکتر زیدآبادی تحلیل‌گر سیاسی و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی
روزنامه‌نگاران ایران عصر امروز با پایان یافتن مرخصی ۴۸ ساعته خود و عدم تمدید آن از سوی
 مراجع قضایی به زندان بازگشت.
وی که پس از دوسال محرومیت از مرخصی دو روز پیش به مرخصی آمده بود از سوی مراجع قضایی
 به زندان فراخوانده شد و ایشان نیز شامگاه امروز به زندان رجایی شهر کرج بازگشت.
دادگاه انقلاب وی را به حکم سنگین و غیر انسانی شش سال زندان ،پنج سال تبعید و محرومیت
مادام العمر از هرگونه فعالیت سیاسی و شرکت در احزاب و هواداری و مصاحبه و سخنرانی و
 تحلیل حوادث،به صورت کتبی یا شفاهی محکوم کرد، که دادگاه تجدید نظر حکم دادگاه بدوی را مورد
 تایید قرار داد.
احمد زیدآبادی، در سال ۱۳۹۰ توسط هیاتی متشکل از ۱۲ کارشناس بین المللی مستقل رسانه ای
 برنده جایزه آزادی مطبوعات جهانی سازمان یونسکو ۲۰۱۱ موسوم به “گیلرمو کانو” شد.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin