۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه


جرم صحبت با زن نامحرم



یک نوجوان زیر ۱۸ سال در حضور ۱۵ هزار نفر در ملاء عام اعدام شد



عامل قتل «روح‌الله داداشی» که کمتر از ۱۸ سال سن داشت بامداد امروز در حضور نزدیک به ۱۵ هزار نفر در ملاء‌عام اعدام شد.

قصاص «علیرضا ملا سلطانی» ۱۷ ساله که چندی پیش یکی از ورزشکاران ایران به نام روح الله داداشی را به قتل رسانده بود،  پس از قرائت حکم، در ساعت پنج و نیم بامداد امروز صورت گرفت.
قصاص قاتل روح الله داداشی براساس حکم شعبه اوّل دادگاه کیفری استان البرز، تأیید و بر اساس حکم صادره در شعبه یازدهم دیوانعالی کشور و تنفیذ حکم از سوی ریاست محترم قوه قضاییه صورت گرفت.
این حکم در محل وقوع جرم در منطقه ۴۵ متری گلشهر کرج – خیابان پونه در مقابل هزاران نفر از جمعیت حاضر اجرا شد.
ایران جزئ معدود کشورهایی است که نوجوانان را اعدام می‌کند و این امر مقایر با کنوانسیون حقوق کوذک است که ایران نیز آن را امضا کرده است.
این حکم در حالی اجرا شد که از حدود ساعت یک بامداد جمعیت کثیری از مردم استان البرز در محل اجرای حکم واقع در خیابان پونه گلشهر کرج حضور یافته و در نهایت حدود ۱۵ هزار نفر قصاص قاتل را از نزدیک مشاهده کردند.
ادگستری استان البرز روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرده بود که از هرگونه فیلمبرداری و عکاسی جلوگیری خواهد کرد و رسانه‌ها نباید عکاس و فیلمبردار به مراسم اعزام کنند، اما بیش از ۲۰ تصویربردار در محل مراسم حاضر بوده و جایگاهی ویژه نیز برای تصویربرداری بهتر آنها تدارک دیده شده بود.
همچنین صدها مامور نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت و نظم را بر عهده داشتند که در برخی از مواقع به دلیل حجم زیاد جمعیت مجبور به استفاده از قوه قهریه برای کنترل حاضران شدند.
ماموران نیروی انتظامی بارها از طریق بلندگو از مردم می‌خواستند که نظم را رعایت کنند. آنها تاکید داشتند که در صورت بی‌نظمی اجرای این مراسم به تعویق خواهد افتاد.
در همین حال سازمان عفو بین الملل اعدام یک نوجوان را به جرم قتل در بامداد چهار شنبه در کرج محکوم کرد. عفو بین الملل از جمهوری اسلامی خواسته بود از اعدام علیر ضا ملا سلطانی که هنوز به هجده سالگی نرسیده بود، خودداری کند. عفو بین الملل گفته است که مجازات اعدام برخلاف موازین حقوق بشر و اعدام نوجوانان، بویژه، نادیده گرفتن کامل کنوانسیون بین المللی حقوق کودکان است که ایران نیز آنرا امضاء کرده است.

دو حرکت نمادین جمهوری اسلامی: اعدام نوجوان در ملاء عام و باجگیری برای دو گروگان آمریکائی
313113_2528952502592_1216848004_33054091_455888450_n.jpg



پاسدار علي لاريجاني رئيس مجلس رژيم كه ازسوي شخص خامنه اي پرونده عراق و مداخلات منطقه يي ديكتاتوري آخوندي را پيگيري مي كند، در يك كنفرانس مطبوعاتي، به فضاحت بارترين صورت حمايت رژيم از حاكم خونخوار سوريه، و هم چنين كين توزي و مات شدن آخوندها در برابر طرح محمود عباس براي شناسايي كشور مستقل فلسطين را برملا كرد.
رئيس مجلس ارتجاع در پاسخ به سؤالات مربوط به فلسطين، از فرط حقد وكين نتوانست حتي نامي از كشور و دولت فلسطين يا رئيس دولت فلسطين بر زبان آورد. وي در عين حال كه  مات شدن رژيم را در قبال ابتكار عمل محمود عباس با بيان كلي حمايت از حقوق فلسطين نشان ميداد، با لجن پراكني و مارك فريبكاري، غيظ  و كين توزي رژيم را عليه رئيس دولت فلسطين بارزكرد: پاسدار لاريجاني در پاسخ به سؤال خبرنگار تلويزيون الجزيره كه ضمن اشاره به ضد ونقيض گوييهاي مقامات رژيم خواستار بيان روشن و شفاف موضع رژيم آخوندي گرديد، تعادلش برهم خورد و ضمن توپ و تشر به مترجم، به تكرار ياوه هاي آشفته سردمداران رژيم پرداخت كه تنها جنبه «شفاف و واضح» آن تنگنا و ترس شديد رژيم آخوندي از اوج گيري قيام شجاعانه مردم سوريه و تكرار دروغهاي رژيم خونخوار بشار اسد، چه در متهم كردن قيام كنندگان  سوري و چه در ادعاي اصلاحات كذايي بود:
ساير قسمتهاي اين كنفرانس، كه پاسدار لاريجاني آن را در فرصت حركت پاسدار احمدي نژاد به طرف نيويورك ترتيب داده بود، صحنه جنگ گرگها و بحران راس رژيم در مرحله پاياني بود كه به ويژه بر سر اختلاسهاي ميلياردي بالا گرفته است:
تلويزيون رژيم




جان قهرمان ملی «حبیب پورولی» فعال مدنی آزربایجان  

در خطر است   


  

ارک قالاسی - طبق اخبار دریافتی فعال مدنی آزربایجانی حبیب پورولی دانشجوی کارشناسی مدیریت دانشگاه پیام نور تبریز که در جریان اعتراض مدنی نسبت به خشکیدن دریاچه اورمیه در 13 فرودین سال 90 در میدان آزربایجان تبریز توسط نیروهای امنیتی ایران به اداره اطلاعات تبریز منتقل شده است زیر شدیدترین شکنجه های جسمانی عمال حکومت قرار دارد .
تماشاگران گرامی! اعدام قتل عمد است


هورا اعدام شد، دنیا گلستان شد!
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin