۱۳۹۰ شهریور ۱۵, سه‌شنبه


  "خامنه‌‌ای همه ویژگی‌های خلیفه اسلامی را دارد"
article picture 
سایت محافظه‌کار «اصولگرا» در یادداشتی، ولی‌ فقیه را سرمایه جمهوری اسلامی در احیای «خلافت اسلامی» معرفی کرد و نوشت علی خامنه‌ای تنها فرد لایق برای حکومت بر سرزمین‌های اسلامی است.

به گزارش دیگربان، این سایت محافظه‌کار روز یکشنبه (۱۴ خرداد) با دفاع از عملکرد ۲۰ ساله خامنه‌ای در مقام رهبری جمهوری اسلامی نوشته باید وی را به عنوان «ولی امر مسلمین» معرفی کرد.

سایت «اصولگرا» افزوده است: «آیا امروز غیر از ایشان {خامنه‌ای}، می‌توان حاکمی را در سرزمین‌های اسلامی نشان داد که همه ویژگی‌های یک خلیفه و حاکم برحق آن‌هم، بنابر نظر اهل سنت را داشته باشد.»

در ادامه یادداشت این سایت خطاب به هواداران خامنه‌ای آمده است: «چرا برای سعادت مسلمانان و رهایی عالم اسلامی، این خلیفه و ولی امر را به مسلمانان و مستضعفان عالم معرفی نمی‌کنیم؟»

سایت «اصولگرا» در پایان این پرسش را مطرح کرده که «آیا باور نداریم رهبر ما‌‌ همان داشته و سرمایه‌ای است که اجتماع بر گرد او و اطاعت از امرش، تنها راهی است که می‌تواند امت اسلامی را در سیر احیا و شکوفاییش احیا و سربلند سازد.»

با آغاز تحولات جهان عرب٬ مقام‌های جمهوری اسلامی سعی می‌کنند علی خامنه‌ای را رهبر اعتراض‌های مردمی در برخی از کشور‌های عربی معرفی کنند.

تلاش برای معرفی خامنه‌ای به عنوان رهبر حرکت‌های مردمی در جهان عرب بیش از آنکه هدفی خارجی باشد٬ تلاشی برای بازیابی مشوروعیت از دست رفته وی در داخل کشور است.

حامیان رهبر جمهوری اسلامی حدود دو سال است که تلاش می‌کنند با ارائه تعاریف غیر واقع‌بینانه و اغراق‌آمیز٬ خامنه‌ای را تا سطح امامان شیعه بالا ببرند.
article picture

  ضرب و جرح وحشیانه یک زن جوان زندانی در زندان قرچک ورامین
 
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"یورش به زنان زندانی زندان قرچک ورامین و مورد ضرب و جرح قرار دادن آنها
روز دوشنبه 14 شهریور ماه زندانی سوگند جهانی 23 ساله محکوم به اعدام که نزدیگ به 4 سال است در زندان بسر می برد مورد یورش باند مافیایی زندان قرار گرفت و وحشیانه مورد ضرب و جرح قرار گرفت. او در اثر ضربات وحشیانه از چند ناحیۀ زخمی گردید وآثار کبودی بر اکثر نقاط بدنش عیان است.باند مافیایی زندان او را تهدید به قتل کرده اند و خطر جدی جان این زندانی جوان را تهدید می کند.
زندانی سوگند جهانی نسبت به برخوردهای وحشیانه،اجحاف و بی عدالتیها که زندان روی می دهد اعتراض نموده بود و این مسئله باعث شد که مورد غضب مسئولین زندان قرار گیرد .
یکی از زنان پاسدار بنام امینه افروز که مسئول واحد فرهنگی زندان می باشد خود از دستور دهندگان و شرکت کنندگان در این حمله بود.باند مافیایی زندان خانم جهانی را گرفته بودند و امینه افروز وحشیانه او را آماج ضربات خود قرار می داد.
به نظر می آید موج جدید یورش به زندانیان بی دفاع برنامه ریزی شده است که به ترتیب به اجرا گذاشته می شود.هدف از این برخوردهای وحشیانه ایجاد رعب و وحشت در بین زندانیان و جامعه می باشد.
باندهای مافیایی در زندان عامل اصلی توزیع مواد مخدر و سرکوب زندانیان معترض هستند.این باندها با دست باز مواد مخدری که توسط مسئولین زندان وارد زندان می شود به فروش می رسانند و حتی زندانیان جوانی که تازه وارد زندان می شوند به صورت مجانی مواد مخدر در اختیار آنها قرار داده می شود تا آنها را به دام اعتیاد و فساد بکشانند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، سرکوب بی دفاع زندانیان زن ،ورود مواد مخدر به درون زندان و به اعتیاد کشاندن زنان جوان را محکوم می کند و از سازمانها مدافع حقوق بشر و زنان جهان خواستار اعتراض به اعمال قرون وسطایی در زندانها ولی فقیه علی خامنه ای در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
article picture

  فرار سربازان از پادگان های رژیم ، "سربازگیری باز هم شروع شده است"
 
هشدار پلیس رژیم : كارت پایان خدمت همراه داشته باشید تا دستگیر نشوید!

مسئولان نظام وظیفه می‌گویند دستگیری سربازان فراری و مشمولان غایب شدت گرفته و نیروی انتظامی احتمالاً مردانی را كه در سن مشمولیت هستند، بازداشت كند.

خبرآنلاین : سربازگیری باز هم شروع شده است. مسئولان وظیفه عمومی جمهوری اسلامی می‌گویند دستگیری سربازان فراری و مشمولان بار دیگر آغاز شده و مردان و پسران باید كارت پایان خدمت خود را در جیب داشته باشند، وگرنه ممكن است پلیس آنها را به عنوان سرباز فراری دستگیر كند. از گوشه و كنار كشور خبر می‌رسد طرح‌های دستگیری سربازان فراری و مشولان غایب، در حال اجراست و پلیس اعلام كرده بخششی برای این افراد در كار نیست.

گفته می‌شود سالانه ۵۰ تا۶۰ هزار سرباز فراری و دارای غیبت از سوی ستادكل نیروهای مسلح دستگیر می‌شوند. این در حالی است كه سالانه بیش از 300 هزار مشمول، خود را برای خدمت زیرپرچم معرفی می‌كنند.

برخی از مسئولان وظیفه عمومی می‌گویند در استان‌هایی مانند اصفهان نزدیک به 15 درصد از مشمولان، غایب محسوب می‌شوند كه از كلیه حقوق اجتماعی محرومند.

سرهنگ محمود امینی، رئیس سازمان وظیفه عمومی این استان گفته در صورتی كه پلیس، مشمولان غایب را دستگیر كند، برای آنها 6 ماه اضافه خدمت در نظر گرفته می‌شود و در صورتی كه مشمولان غایب، خود را به صورت داوطلبانه معرفی كنند، تنها 3 ماه بیشتر در سربازی می‌مانند.

این در حالی است كه در عید سعید فطر امسال، با دستور خامنه ای سه ماه اضافه خدمت مشمولین غایب بخشیده شده است، ولی مقامات پلیس می‌گویند این بخشش، به شرطی است كه این افراد فراری نبوده و قبلا هم به صورت سرباز فراری دستگیر نشده باشند.

فرماندهان پلیس می‌گویند به همه نیروهای پلیس اعلام شده نسبت به مشمولین غایب اقدام نمایند. آنها به مردان هشدار می‌دهند: "به افرادی كه در سنین مشمولیت هستند توصیه می‌شود حتما كارت پایان خدمت یا كارت دانشجویی خود را به دنبال داشته و افرادی كه بدون مدرک در شهر تردد كنند به عنوان مشمول غایب احتمال دستگیری شان توسط نیروهای انتظامی خواهد بود."

افزایش حقوق سربازان، مسكوت مانده است

سربازان نظام وظیفه در كشور، ماهانه 30 تا 60 هزار تومان حقوق می‌گیرند. این حقوق بر اساس ماه‌های خدمت، تاهل، مدرک تحصیلی و نحوه كار سربازان، نوسان دارد. اكنون برای سربازان زیر دیپلم و دیپلمه، 18 ماه خدمت در نظر گرفته شده و برای سربازان لیسانس، فوق‌لیسانس و دكترا زمان سربازی كوتاه یک تا 3 ماه كمتر شده است.

سال گذشته قانون افزایش حقوق سربازان در مجلس تصویب شد كه طی آن قرار بود حقوق سربازان، تا حد سایر نیروهای نظامی، افزایش یابد، ولی به دلیل عدم در نظر گرفتن منابع مالی، این قانون همچنان در در شورای نگهبان، مسكوت مانده است.

در این میان، عده ای از فرماندهان رده بالای نیروهای مسلح می‌گویند نباید با سربازان به عنوان كادر نظامی و انتظامی، برخورد شود، زیرا آنها، سرباز و مشمول به خدمت عمومی هستند.

با این حال مسئولان نظام وظیفه می‌گویند درباره حقوق سربازان رایزنی‌هایی را كرده‌اند و قرار است در سال جاری، حقوق سربازان، افزایش یابد.

مطابق قانون، هم اكنون، مشمولان غایب و یا سربازان فراری از همه حقوق اجتماعی خود به جز ازدواج، محرومند. به آنها گواهینامه رانندگی، مدرک تحصیلی، گذرنامه، وام بانكی و پروانه كسب داده نمی‌شود. آنها همچنین حق كاركردن را نیز ندارند و هیچ سندی به نام آنها منتقل نمی‌شود. در صورتی هم كه كسی به آنها، كار بدهد، طبق قانون 6 ماه زندانی می‌شود.

ماده 204 قانون نظام وظیفه می‌گوید كارفرمایانی كه مشمولین فراری و غایب را به كار بگمارند به عنوان مجرم شناسایی و دستگیر می‌شوند و شش ماه زندان برای آنها درنظر گرفته شده است.

در ماه‌های گذشته، اخباری از دستگیری مشمولان فراری در مناطق دیگر كشور گزارش شده بود، ولی به جز زمان جنگ، تاكنون سابقه نداشته است پلیس، مردان را به دلیل همراه نداشتن كارت پایان خدمت، دستگیر كند.
article picture

  وضعیت وخیم خانم فرانک فرید در اداره اطلاعت تبریز
خانم فرانك فريد در وزارت اطلاعت تبریز در شرایط بدی به سر می برد
خانم فرانك فريد که از بازداشت شدگان روز شنبه 12 شهریور در سه راه امین تبریز می باشد بر اساس گزارشات ارسالی در وضعيت بدي به سر مي برد. طبق آخرين اخبار ایشان در اداره اطلاعات تبريز بوده و از ناحيه گوش نیز دچار مشكل گشته است.

همچنين بعد از بازداشت خانم فرانک فرید وزارت اطلاعات با یورش به منزل وی تمام وسايل شخصي ايشان را از جمله كامپيوتر و كتابها ایشان را با خود برده اند .




قابل توجه سربازان گمنام امام زمان و برادران اراذل

سربازان گمنام امام زمان و برادران اراذل بترسید از روزی که مردم ایران بفکر بیفتند و تصمیم بگیرند خشمگین شوند


  پس از افشا شدن اتحادالقاعده و جمهوری اسلامی،

 رژیم ادعا کرد:بازداشت عوامل القاعده در كرمان‌
article picture
 
فرمانده انتظامي استان كرمان ادعا کرد: پنج نفر از عوامل القاعده توسط نیروی انتظامی در کرمان دستگيري شدند.

به گزارش خبرگزاری دروغ پراکنی فارس ، وابسته به سپاه ، پاسدار حسين چناريان ادعا کرده :اين افراد قصد ورود مقادير زيادي سلاح، مهمات و مواد منفجره به كشور را داشتند که با درایت نیروهای انتظامی استان کرمان دستگیر شدند.

چناریان گفت: با دستگيري اين افراد، تعدادي اسلحه و مهمات و همچنین تعدادي اسناد و مدارك از آنها كشف و ضبط شد.

وی گفت: با توجه به اهميت اين پرونده و اينكه اين پرونده بايد در اداره‌ اطلاعات مورد بررسی قرار می‌گرفت، اين پرونده در اختيار مسئولان اداره اطلاعات قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان كرمان گفت: این افراد قصد ورود مقادیر زیادی سلاح، مهمات و مواد منفجره را به کشور داشتند.

چناریان گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه اين افراد قصد انجام اقدامات خرابكارانه در كشور را داشتند که از این اقدام آنها جلوگیری شد.

وي گفت: در بررسي‌هاي تكميلي مسئولان اداره اطلاعات مقاديري اسلحه، مهمات و چاشني‌هاي انفجاري در استان سيستان و بلوچستان كشف کرده‌اند.

پاسدار چناریان در پایان گفت: این افراد خارجی دستگیر شده وابسته به القاعده و اهل کشورهای همسایه غربی ما بودند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin