۱۳۹۰ شهریور ۱۵, سه‌شنبه


  "خامنه‌‌ای همه ویژگی‌های خلیفه اسلامی را دارد"
article picture 
سایت محافظه‌کار «اصولگرا» در یادداشتی، ولی‌ فقیه را سرمایه جمهوری اسلامی در احیای «خلافت اسلامی» معرفی کرد و نوشت علی خامنه‌ای تنها فرد لایق برای حکومت بر سرزمین‌های اسلامی است.

به گزارش دیگربان، این سایت محافظه‌کار روز یکشنبه (۱۴ خرداد) با دفاع از عملکرد ۲۰ ساله خامنه‌ای در مقام رهبری جمهوری اسلامی نوشته باید وی را به عنوان «ولی امر مسلمین» معرفی کرد.

سایت «اصولگرا» افزوده است: «آیا امروز غیر از ایشان {خامنه‌ای}، می‌توان حاکمی را در سرزمین‌های اسلامی نشان داد که همه ویژگی‌های یک خلیفه و حاکم برحق آن‌هم، بنابر نظر اهل سنت را داشته باشد.»

در ادامه یادداشت این سایت خطاب به هواداران خامنه‌ای آمده است: «چرا برای سعادت مسلمانان و رهایی عالم اسلامی، این خلیفه و ولی امر را به مسلمانان و مستضعفان عالم معرفی نمی‌کنیم؟»

سایت «اصولگرا» در پایان این پرسش را مطرح کرده که «آیا باور نداریم رهبر ما‌‌ همان داشته و سرمایه‌ای است که اجتماع بر گرد او و اطاعت از امرش، تنها راهی است که می‌تواند امت اسلامی را در سیر احیا و شکوفاییش احیا و سربلند سازد.»

با آغاز تحولات جهان عرب٬ مقام‌های جمهوری اسلامی سعی می‌کنند علی خامنه‌ای را رهبر اعتراض‌های مردمی در برخی از کشور‌های عربی معرفی کنند.

تلاش برای معرفی خامنه‌ای به عنوان رهبر حرکت‌های مردمی در جهان عرب بیش از آنکه هدفی خارجی باشد٬ تلاشی برای بازیابی مشوروعیت از دست رفته وی در داخل کشور است.

حامیان رهبر جمهوری اسلامی حدود دو سال است که تلاش می‌کنند با ارائه تعاریف غیر واقع‌بینانه و اغراق‌آمیز٬ خامنه‌ای را تا سطح امامان شیعه بالا ببرند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin