۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه


از اسناد جنایات خمینی



مهران فرجی، روزنامه نگار، به یک سال زندان محکوم شد

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: مهران فرجی، خبرنگار اجتماعی روزنامه شرق، که دوشنبه سوم مردادماه سال جاری در شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی مقیسه مورد محاکمه قرار گرفته بود به یک سال زندان محکوم شد.
به گزارش رادیو فردا، اتهام این روزنامه نگار، «فعالیت تبلیغی علیه نظام» عنوان شده است.
مهران فرجی در آذرماه سال پیش به این اتهام بازداشت و دو ماه در بند 209 زندان اوین زندانی شده بود.

یادآوری امام نقی (ع) به شیعیان!



مصاحبه‌ی امام با مجله‌ی نیوزویک:
- خودتون رو معرفی می‌فرمائید؟
‏+ علی نقی هستم فرزند محمد تقی رتبه‌ی دهم رنکینگ ائمه معصومین و دارنده‌ی عنوان جوان‌ترین و مظلوم‌ترین امام به انتخاب بینندگان برنامه‌ی زلال احکام. امامت رو از سن ۸سالگی و از کوچه‌های خاکی سامرا آغاز کردم و تا ۴۲سالگی افتخار خدمت در این پست رو داشتم.

‏- چطور شد که فهمیدید به امامت علاقه دارید؟
‏+ من همیشه اینو در خودم احساس می‌کردم که می‌تونم در امر امامت موفق باشم، ضمن اینکه امامت توی خانواده‌ی ما سابقه‌ی چندین ساله داره و پدرم و پدران‌شون همگی امام بودند. البته علاقه‌ی شخصی هم بی‌تاثیر نبود.

‏- هیچ‌وقت از طرف خانواده بهتون فشار نیاوردند که مسیر دیگری رو انتخاب کنید؟
‏+ بهرحال مخالفت‌هایی می‌شد خصوصن اینکه من ا‌ز سن خیلی پایین امامت رو شروع کرده بودم ولی بحمدالله با کمک اصحاب و دعای خیر معصومین تونستم بخوبی از عهده‌ی وظایفم بربیام.

‏- درخواست‌تون از مسئولین چیه؟
‏+ بشخصه معتقدم پتانسیل امامای ته‌جدولی‌مون خیلی زیاده و اگر مسئولین نصف این توجه و بودجه و تعطیلی‌های رسمی‌ای که برای چندتا امام معروف درنظر گرفتند رو برای امامای محروم هم در نظر می‌گرفتند ضمن ایجاد حس رقابت در سایر ائمه از نظر جدول رده‌بندی تعداد معجزات و میزان شاخص شفاگرفتگی مریضان هم در وضع بهتری قرار داشتیم.

‏- و صحبت آخر؟
‏+ خب جا داره از صفحه‌ی خوب کمپین امام نقی توی فیس‌بوک بابت اینکه این فرصتو در اختیار من قرار داد تشکر کنم و در آخر هم از همه‌ی شیعیانم می‌خوام که به بنده و سایر امامای گمنام که توی سخت‌ترین شرایط امامت رو حفظ کردیم بیشتر توجه کنند


محمد رسول الله پیامبری بود که از جانب خدائی به نام الله مبعوث گردید تا اخلاق را در جامعه‌ی بشری به کمال برساند، ایشان شخصیتی هستند که در راستای حفظ همین اخلاق، پس از وفات همسر ثروتمندش، با دختر 7 ساله‌ی ابوبکر عقد نمود و در سن نه سالگی هم با وی زفاف کرد، در آن زمان ایشان مردی رشید و 54 ساله بودند، رسول الله کمال اخلاقی را تا بدانجا رسانیدند که حتی مجوز ازدواج دختران زیر سن پریود را از طریق خدای واقعی و اصلی بشر اعلام کردند.
زیر کردن مردم با ماشین توسط نیروی انتظامی


جرم کسی که در روز ماه مبارک با همسرش مجامعت کند !


 کسی که در روز ماه مبارک با همسرش مجامعت کند  به 25 ضربه شلاق تعزیری محکوم میشود.
حقوق کیفری در اسلام آیت الله محمدی گیلانی ص 19-20

  بلاتکلیفی یک فعال مدنی کرد در سلولهای اداره اطلاعات مریوانarticle picture
 
یک فعال مدنی کرد اهل مریوان که نزدیک به ۷۵ روز پیش توسط نیروهای امنیتی در مغازه‌اش در چهار راه «بایەوە» شهر مریوان بازداشت شده بود، همچنان در بازداشت نیروهای امنیتی بسر می‌برد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، فرزاد حق‌شناس از اعضای انجمن زیست محیطی «چیا» مریوان که در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه در مغازه‌اش واقع در چهار راه «بایەوە» مریوان توسط ماموران اداره اطلاعات مریوان بازداشت شده بود، علی الرغم گذشت نزدیک به ۷۵ روز همچنان در سلولهای اداره اطلاعات مریوان نگهداری می‌شود.

این فعال مدنی بعد از ۳۶ روز توانسته برای چندین دقیقه با مادرش در محل ستاد خبری اداره اطلاعات شهر مریوان ملاقات کند که در حین این چند دقیقه حال مادر وی نیز بهم می‌خورد. ۱۴ روز پیش نیر وی با خانواده‌اش تماسی کوتاهی داشته و اعلام کرده همچنان در سلولهای انفرادی بسر می‌برد.

لازم به ذکر است روز دوشنبه ۳ مردادماه همچنین ایرج قادری، شریف باجور و بهروز داروند از اعضای هیئت مدیرهٔ انجمن زیست محیطی چیا بعد احضار به ستاد خبری این شهر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند و از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

انتقال سعید جلالی، فعال دانشجویی و حقوق بشری به زندان اوین
انتقال سعید جلالی، فعال دانشجویی و حقوق بشری به زندان اوین
جــرس: سعید جلالی فر، فعال حقوق بشر، ظهر روز یکشنبه نهم مردادماه، بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شده است.

به گزارش هرانا، مادر سعید جلالی فر در گفتگوی کوتاهی با این ارگان حقوق بشری، ضمن تایید بازداشت فرزندش افزود که وی روز گذشته با مراجعه به زندان اوین، جهت جلوگیری از اجرای وثیقه، دستگیر شد.

بازداشت این فعال حقوق بشر در حالی صورت گرفته که تاکنون دادگاهی جهت محاکمهٔ وی تشکیل نشده است. وی که در آذرماه ۸۸ بازداشت شده بود، اواخر اسفندماه‌‌ همان سال با قرار وثیقهٔ ۱۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

این عضو کمیته گزارشگران حقوق بشر، طی این مدت چندین مرتبه از سوی مقامات قضایی احضار شده بود.

اتهام جلالی فر که از دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه زنجان و از فعالین حقوق کودک نیز می باشد، "فعالیت تبلیغی علیه نظام" عنوان شده بود.

طی روزهای اخیر، علی کلایی، فعال سیاسی_مدنی و عضو سابق کمیته گزارشگران حقوق بشر نیز، برای اجرای حکم هفت سال حبس تعزیری به زندان فراخوانده شده بود.

 جان زندانیان زن عقیدتی و سیاسی در خطر جدّی استarticle picture
 
هنوز کمتر از 80 روز از انتقال 300 تن از زندانیان زن بند نسوان زندان رجایی شهر کرج (در پی انحلال ناگهانی و ناشناخته ی این بند) به زندان مخوف قرچک ورامین در تاریخ 16 اردیبهشت 90، برابر با 6 می 2011، نگذشته است؛ که فاقد کمترین امکانات انسانی از جمله آب آشامیدنی و امکانات بهداشتی (برای 300 زندانی فقط 4 سرویس بهداشتی) است و زندانیان زن بیش از ظرفیت زندان و در کنار مجرمان خطرناک نگهداری می شوند.
و اینک جمهوری اسلامی، باری دیگر برای تحت فشار گذاشتن زنان زندانی، اقدام به انتقال تعداد دیگری از زندانیان زن به زندان مخوف شهر ری، که مورد شکنجه، اذیت و آزار وتجاوزآنان نموده است. این زندان، قبلا" سوله ی گاوداری بوده که آن را جهت نگهداری حیوانات ساخته بودند و اینک به عنوان شکنجه گاه زنان زندانی، از آن استفاده می شود و فاقد کمترین امکانات و حتا آب آشامیدنی سالم است.

  گزارش تصویری ،طرح امنیت محله توسط اوباشان وحشی فقیه
 
حمله وحشیانه اوباشان حکومتی به حریم خصوصی مردم تحت عنوان امنیت محله...
سایت حکومتی مهر:پاسدار ساجدی نیا صبح یكشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران پلیس موفق شدند (شب گذشته) بیش از 120 نفر از "اراذل و اوباش" شناخته شده را شناسایی و دستگیر كنند.


article picture
طرح دستگیری و جمع آوری اراذل و اوباش

طرح دستگیری و جمع آوری اراذل و اوباش

طرح دستگیری و جمع آوری اراذل و اوباش

طرح دستگیری و جمع آوری اراذل و اوباش
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin