۱۳۹۰ مرداد ۱۰, دوشنبه


یادآوری امام نقی (ع) به شیعیان!



مصاحبه‌ی امام با مجله‌ی نیوزویک:
- خودتون رو معرفی می‌فرمائید؟
‏+ علی نقی هستم فرزند محمد تقی رتبه‌ی دهم رنکینگ ائمه معصومین و دارنده‌ی عنوان جوان‌ترین و مظلوم‌ترین امام به انتخاب بینندگان برنامه‌ی زلال احکام. امامت رو از سن ۸سالگی و از کوچه‌های خاکی سامرا آغاز کردم و تا ۴۲سالگی افتخار خدمت در این پست رو داشتم.

‏- چطور شد که فهمیدید به امامت علاقه دارید؟
‏+ من همیشه اینو در خودم احساس می‌کردم که می‌تونم در امر امامت موفق باشم، ضمن اینکه امامت توی خانواده‌ی ما سابقه‌ی چندین ساله داره و پدرم و پدران‌شون همگی امام بودند. البته علاقه‌ی شخصی هم بی‌تاثیر نبود.

‏- هیچ‌وقت از طرف خانواده بهتون فشار نیاوردند که مسیر دیگری رو انتخاب کنید؟
‏+ بهرحال مخالفت‌هایی می‌شد خصوصن اینکه من ا‌ز سن خیلی پایین امامت رو شروع کرده بودم ولی بحمدالله با کمک اصحاب و دعای خیر معصومین تونستم بخوبی از عهده‌ی وظایفم بربیام.

‏- درخواست‌تون از مسئولین چیه؟
‏+ بشخصه معتقدم پتانسیل امامای ته‌جدولی‌مون خیلی زیاده و اگر مسئولین نصف این توجه و بودجه و تعطیلی‌های رسمی‌ای که برای چندتا امام معروف درنظر گرفتند رو برای امامای محروم هم در نظر می‌گرفتند ضمن ایجاد حس رقابت در سایر ائمه از نظر جدول رده‌بندی تعداد معجزات و میزان شاخص شفاگرفتگی مریضان هم در وضع بهتری قرار داشتیم.

‏- و صحبت آخر؟
‏+ خب جا داره از صفحه‌ی خوب کمپین امام نقی توی فیس‌بوک بابت اینکه این فرصتو در اختیار من قرار داد تشکر کنم و در آخر هم از همه‌ی شیعیانم می‌خوام که به بنده و سایر امامای گمنام که توی سخت‌ترین شرایط امامت رو حفظ کردیم بیشتر توجه کنند

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin