۱۳۹۰ مرداد ۷, جمعه

سجاد حق پناه تجاوز و شکنجه در سپاه
افشای نام و مشخصات چند تن‌ از متجاوزین و شکنجه گران و دستور دهندگان  سپاه و و پرده برداری از نحوه جنایات سپاه در بازداشت گاه‌ها در لوای طرح  امنیت اجتماعی

دختر 19ساله قربانی اسیدپاشی، تسلیم مرگ شد

روز حادثه با اطلاع از این‌كه دختر جوان قصد دارد به خانه بخت برود و مادرش به خانه دیگری نقل مكان كند، ظرفی پر از اسید تهیه و نیمه‌شب به خانه آنها رفته و با پاشیدن اسید به آن دو فرار كرده است.
نوعروس 19 ساله ایلامی كه قربانی اسیدپاشی از سوی خواستگار سابقش شده بود، روز گذشته در بیمارستان مطهری تهران به علت ایست قلبی ناشی از جراحات اسید جان باخت.

به گزارش جام‌جم، نوعروس 19 ساله ایلامی و مادرش روز 18 تیر سال‌جاری در حالی كه خوابیده بودند، در خانه‌شان در خیابان مفتح شهرستان سرابله مورد اسیدپاشی قرار گرفته و روانه بیمارستان شدند.

در پی این حادثه، عموی خانواده و همسرش به عنوان تنها مظنون پرونده اسیدپاشی دستگیر شدند و در بازجویی‌های پلیسی هرگونه شركت در حادثه اسیدپاشی را انكار كردند.

ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیق از 2 مصدوم حادثه متوجه شدند دختر 19 ساله تا چند روز دیگر به خانه بخت می‌رفته و چندین بار از سوی خواستگار سابق خود كه برادرزن عمویش بوده، تهدید شده است.

به این ترتیب، جوان خواستگار تحت تعقیب قرار گرفت تا این‌كه روز سوم مردادماه در خانه یكی از اقوامش دستگیر شد.

متهم در بازجویی پلیسی به اسیدپاشی اعتراف كرد و معلوم شد وقتی به خواستگاری دختر جوان رفته و از وی پاسخ منفی شنیده است، درصدد انتقام‌گیری از او بوده تا عاقبت روز حادثه با اطلاع از این‌كه دختر جوان قصد دارد به خانه بخت برود و مادرش به خانه دیگری نقل مكان كند، ظرفی پر از اسید تهیه و نیمه‌شب به خانه آنها رفته و با پاشیدن اسید به آن دو فرار كرده است.

در حالی كه تحقیقات از مرد اسیدپاش و 2 متهم بازداشت شده دیگر ادامه داشت، ساعت 11 صبح دیروز ـ چهارشنبه ـ نوعروس 19 ساله به علت شدت جراحات ناشی از اسیدپاشی دچار ایست قلبی شد و كادر درمانی بیمارستان مطهری تهران تلاش برای نجات جان وی را آغاز كردند، اما او تسلیم مرگ شد.

گزارش خبرنگار ما حاكی است، وضعیت جسمی مادر آسیب‌دیده این نوعروس نیز وخیم گزارش شده است. در پی هماهنگی قضایی با بازپرس كشیك ویژه قتل تهران، جسد نوعروس به پزشكی قانونی منتقل و روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
تصاویر طرح امنیت اجتماعی
[تصویر: 05%2856%29.jpg]
[تصویر: 03%2878%29.jpg]
[تصویر: 04%2874%29.jpg]
[تصویر: 06%2852%29.jpg]
[تصویر: 10%2883%29.jpg]
[تصویر: 13%2872%29.jpg]
[تصویر: 16%2837%29.jpg]
[تصویر: 18%2824%29.jpg]
[تصویر: 19%2824%29.jpg]
article picture

  جمع آوری آنتن های ماهواره در شهر پاوه با یورش به منازل مردم
 
خبر رسیده از شهر پاوه از جمع آوری آنتن های ماهواره توسط ماموران انتظامی رژیم با ایجاد فضای رعب و وحشت و یورش ناگهانی به منازل این شهر حکایت دارد.

روز پنجشنبه 6 مرداد ماه ماموران انتظامی رژیم به استفاده از جرثقیل و ابزار و آلات گوناگون اقدام به یورش و ورود به منازل واقع در شماری از محلات شهر پاوه از جمله "زمین شهری و تازه آباد" نموده اند. لازم به ذکر است طی دو هفته گذشته دستگاه ها امنیتی و انتظامی رژیم به اذیت و آزاد مردم خصوصا جوانان این شهر نموده اند و دهها نفر از آنان را بازداشت کرده اند.
article picture


  آمریکا جمهوری اسلامی را به روابط پنهانی با القاعده

متهم کرد
 
آمریکا روز پنجشنبه هنگام اعلام تحریم هایی علیه شش عامل مظنون القاعده، جمهوری اسلامی را به معامله پنهانی با این سازمان متهم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا جزییات بیشتری ارائه نداد اما گفت آنان بخشی از شبکه ای به رهبری عزالدین عبدالعزیر خلیل هستند که مقام های آمریکایی او را یک فعال القاعده ساکن ایران می دانند. وزارت خرانه داری می گوید عبدالعزیز خلیل بر اساس توافق میان دولت جمهوری اسلامی و این سازمان تروریستی عمل می کرده است. بر اساس این گزارش رژیم ایران نقش مهمی در انتقال پول به منظور پشتیبانی از فعالیت های تروریستی القاعده در افغانستان و پاکستان ایفا می کند. دولت ایران هنوز به این گزارش واکنشی نشان نداده است. اما دیوید کوهن، معاون وزارت خزانه داری آمریکا می گوید یر اساس این توافق پنهانی جمهوری اسلامی به القاعده اجازه داده است تا منابع مالی خود را از طریق این کشور حمل و نقل کند. وی تصریح کرده که این موضوع جنبه دیگری از حمایت رژیم ایران از تروریسم را ثابت می کند.

بر اساس این تحریم ها دارایی و حساب های بانکی خلیل و چند عامل دیگر القاعده در آمریکا مسدود می شود و شهروندان آمریکایی از معاملات مالی با آنان منع شده اند.
برگرفته از صدای آمریکا
 

عامل جنایات نروژ اینجا زندانی است

منابع محلی زندانی در جنوب شرقی نروژ را به عنوان محل نگهداری عامل جنایت خونین این کشور اعلام کرده اند.


به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از خبرگزاری رویترز، گفته می شود “آندرس برینگ برایویک” عامل جنایت نروژ در زندان هالدن در جنوب شرقی این کشور و تحت شدیدترین تدابیر امنیتی نگهداری می شود.وکیل برایویک با اشاره به اظهار نظرهایی در خصوص جنون موکل خود تأکید می کند که برای اثبات این ادعا به زمان زیادی نیاز است و محاکمه وی حداقل یکسال زمان می برد.

امام محمد غزالی زن را به ده حیوان از جمله خوک و بوزینه و سگ و روباه و موش تشبیه کرده است




نصیحة الملوک امام محمد غزالی ( فیلسوف - متکلم - و فقیه ایرانی  )  کتابی است در باره پند و اندرز به پادشاهان و وزرا و امرا ، که پس از کیمای سعادت بزرگترین و مهمترین کتاب او محسوب میشود . در بخشی از این کتاب در مورد زنان آمده  است : خداوند زنان را به علت نافرمانی حوا و خوردن گندم عقوبت کرده است .
« حق تعالی زنان را هشت ده  عقوبت فرمود کردن ،  اول حیض ، دوم زادن  سوم جدا شدن از پدر و مادر و مرد بیگانه را شوهر کردن  چهارم به نفس خویش آلوده شدن  پنجم آنکه ماللک تن خویش نباشد ششم کمی میراث  هفتم  طلاق که به دست ایشان نگردد  هشتم آن که مرد را با چهار زن حلال کرد و زن را با یک شوی نهم آنکه درخانه معتکف باید بودن  دهم   آنکه در خانه سر پوشیده دارد یازدهم آنکه گواهی دو زن برابر یک مرد نهاده اند دوازدهم آنکه از خانه بیرون نیارد تنها ، مگر با کسی از محارم  سیزدهم آنکه مردان را نماز عید و نماز آدینه و نمازه جنازه بود و از پس جنازه روند و عزا کنند و زنان را این ها نباشد  چهاردهم  امیری را نشایند و نه نیز قضا را و نه حکم را  پانزدهم آنکه فضل را هزار بهره است و یک بهره از آن زنان راست  شانزدهم  آنکه چندانکه جمله امت را عذاب بود یک نیم زنان فاجره را بود  هفت دهم چون شویش بمیرد چهار ماه و ده روز عدت بباید داشتن هشت دهم  آنکه چون شویش طلاق دهد سه ماه یا سه حیض عدت بیابد داشتن » 

امام محمد غزالی در این کتاب سیرت و خوی زنان را به ده حیوان تشبیه نموده است : 
«  1 - خوک  2 - بوزینه  3 - سگ  4 - مار  5 - استر  6 - کژدم  7 - موش  8 - کبوتر  9 - روباه  10 - گوسفند  .  جناب غزالی بهترین زن را زن با سیرت و صفت گوسفند دانسته است .



بازجویی فرزند ۱۶ساله یکی از زندانیان سیاسی توسط دژخیمان وزارت بدنام اطلاعات

دژخیمان وزارت بدنام اطلاعات فرزند ۱۶ساله یکی از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ را که بار دیگر اخیراً دستگیر شده است، احضار و تحت بازجویی قرار دادند.

مزدوران خامنه‌ای، عرفان عابدی باخدا، فرزند مهدی عابدی باخدا زندانی سیاسی دهه شصت را به‌خاطر انتشار خبر دستگیری مجدد پدرش احضار و با رفتارهای وحشیانه و ارعاب، تحت بازجویی قرار دادند.

خاطرنشان می‌شود، مهدی عابدی باخدا، زندانی سیاسی دهه ۶۰، در اوایل تیرماه درحالی‌که به تازگی از بیمارستان ترخیص شده و در منزل زیر سرم قرار داشت، با یورش شبانه دژخیمان وزارت اطلاعات به منزل مسکونی دستگیر و به بازداشتگاه وزارت اطلاعات در رشت منتقل گردید و از وی خبری در دست نیست.
محمد و عروسش!
می گه پیامبر که با عروسش ازدواج کرد آیه نازل شد که مهر پیامبر تو دل عروسش افتاد.

می گم پَ نه پَ می خواستی تو قرآن بنویسه: ” ای پیامبر دیگه چرا ترتیب عروست رو دادی؟”



بی خبری از وضعیت و پرونده مریم بهرمن با گذشت بیش از ده هفته بازداشت
بی خبری از وضعیت و پرونده مریم بهرمن با گذشت بیش از ده هفته بازداشت
جــرس: بنا به گزارش های رسیده، مریم بهرمن، فعال حقوق زنان، که از بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال در منزل خود توسط ماموران امنیتی دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شده، کماکان و با گذشت بیش از ٧۰ روز، در وضعیت بی خبری و نامعلومی در بازداشت به سر می برد.

بنا بر گزارش های رسیده به جرس، ماموران با در دست داشتن حکم بازداشت و به اتهام "اقدام علیه امنیت ملی"، سه ساعت منزل این فعال اجتماعی را بازرسی کرده و با ضبط بعضی از اموال شخصی، وی را بازداشت کرده بودند، اما با گذشته ده هفته، هنوز اطلاعات قانع کننده‌ای از روند پرونده‌ي مریم در دست نیست.

مریم بعد از بازداشت توسط ماموران ابتدا به بازداشتگاه اطلاعات شيراز (پلاك صد) و پس از ۵۵ روز انفرادی در تاریخ ١٣ تیرماه به بند زنان زندان شیراز منتقل، و همراه با یک زندانی دیگر در اتاقی جداگانه نگهداری شد.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin