۱۳۹۰ شهریور ۳, پنجشنبه


بخندیم


سهمیه‌ی بنزین موتور گازی اعلام شد:
روزی دو قاشق مربا خوری
سال 88: رای من کجاست؟
سال 89: اونی که بهش رای دادم کجاست؟
سال 90: من کجام؟ کیــــــــــــــــه؟! کیـــــــــــــــــــــه!؟
  
پدر جنتی به جنتی:
تو خجالت نمی‌کشی؟ همسن‌های تو الان نفت شدن بشکه‌ای صد دلار! اما تو هنوز همون پنج لیتر خونی!
 
واسه شتر و زرافه و سوسمار کشتی ساخته بود بعد می‌گفتم یه دوچرخه برام بخر می‌گفت ندارم.
[ پسر نوح از ناگفته‌های اختلافات با پدرش می‌گوید، نقل از کتاب خاطرات جنتی
      وزارت بازرگانی اعلام کرد: ایران، تا زمان تسویه حساب کامل تونس و مصر، از صدور انقلاب به کلیه کشورهای عربی معذور است.
 حالا فکر کنید بریم برای تبریک به مصریها بگیم: مبارک باشه
احمد جنتی در سخنانی خطاب به حسنی مبارک یادآور شد که من به فرعون نیز هشدار داده بودم که با مردم مصر مدارا کند، گوش نکرد و سرنگون شد
 
قانون اول اسلامی نیوتن:
هر نیرویی بخواهد داخل ایران اسلامی انقلاب کند یا آمریکایی است یا انگلیسی. خدا لعنتش کند.
قانون دوم اسلامی نیوتن:
هر نیرویی خارج ایران اسلامی انقلاب کند ادامه ی انقلاب اسلامی ماست. خدا خیرش دهد.
قانون سوم اسلامی نیوتن:
نیروها یا خودی اند و در مکتب ایرانی – اسلامی یا غیر خودی اند و در مکتب صهیونیستی. ان شاءالله!!!
یارو از کلاس راهنمایی رانندگی میاد خونه بهش میگن بابات
که رفته بود جنگل فوت کرده....میگه مار زدش؟ میگن آره...میگه از پشت زدش؟ میگن آره ....میگه:ماره مقصره
 
یارو صبح  زودميره نانوايى بهش ميگن نون شد400تومن ميگه يعنى من بيشترازاصحاب كهف خوابيدم؟؟؟
یه سوال به سوالهای شب اول قبر اضافه شد . . .
با 81 هزار تومان یارانه امام زمان چه کرده ای؟
 
خدا از ادیسون پرسید ای بنده بگو در جهان چه کردی؟
ادیسون گفت من الکتریسیته را اختراع کردم، که با آن خانه‌ها روشن شد، کارخانه‌ها بخاطر برق بوجود آمدند، مردم غذایشان را با آن گرم می‌کردند و… خدا گفت: ای بنده! بگو ببینم رسانه ملی هم از طریق الکتریسیته بوجود آمد؟ ادیسون سرش را پایین انداخت و خود مسیر جهنم را در پیش گرفت..

  دستگیری ۹۱ شهروند در اصفهان توسط نیروی انتظامیarticle picture
 
محمدعلی بختیاری، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان طی روزهای اخیر اعلام کرده که با اجرای یک طرح ضربتی، ۹۱ شهروند در اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت در راستای اجرای ۴۸ ساعته یک طرح ضربتی توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، ۹۱ تن که وی از آن ها تحت عنوان "شرور" نام برده است، در این کلانشهر دستگیر شدند.

وی افزود در راستای تداوم طرح موسوم به امنیت اجتماعی و همچنین پاک‌سازی مناطق اصفهان از حیث وجود شهروندانی که توسط مسئولان جمهوری اسلامی "اراذل و اوباش"، "مزاحمان خیابانی"و "افراد شرور" خطاب می شوند، طرحی به صورت ضربتی در دستور کار تمامی کلانتری‌های شهر، پلیس اطلاعات و یگان امداد اصفهان قرار گرفت.

وی هم چنین مدعی شده است که تعداد زیادی سلاح سرد نیز از این افراد کشف و ضبط شده که در این رابطه متهمان با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
هرانا
 

  آخوند حکومتی:جمع آوری اطلاعات هويتی در كنار

 اطلاعات ظاهری افراد ضروری است
article picture
 
نماينده خامنه ای در يزد گفت: جمع آوري اطلاعات هويتي در كنار اطلاعات ظاهري افراد براي برنامه ريزي هاي كلان جمهوری اسلامی بسيار ضروري است.
به گزارش ايرنا،آخوند محمد رضا ناصري روز پنج شنبه در ديدار مديركل، رؤسا و كاركنان ثبت احوال استان گفت: داشتن اطلاعات دقيق از افراد براي" توسعه كشور" و همه برنامه ريزان بسيار حياتي و تعيين كننده است .
(بخوانید سازمان مخوف اطلاعات کهریزکی)

وی گفت: تهيه بانك هويتي و شخصيتي افراد در كنار اطلاعات سجلي يكي از مهمترين مأموريت ها و كاركردهاي كلان ثبت احوال است

اعمال فشار بر دری امری، شهروند بهایی جهت اخذ تعهد
ماموران وزارت اطلاعات برای دریافت تعهد کتبی از دری امری، شهروند بهایی وی را تحت فشار قرار می‌دهند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، «دری امری» شهروند بهایی ساکن مشهد که در تاریخ ۲۸ خردادماه سال جاری توسط ماموران اداره اطلاعات بازداشت شده بیش از دو ماه است که در حبس انفرادی بسر می‌برد و طی این مدت نامبرده به شدت تحت فشار قرار گرفته تا تعهدی مبنی بر عدم تبلیغ آئین بهایی امضا کند.
قابل ذکر است مسئولین ذی ربط در مورد اتهام دری امری به خانواده‌اش اعلام کرده‌اند که نامبرده متهم به اقدام علیه امنیت از طریق تبلیغ بهائیت است.
نیروهای سپاه به این افراد فرمان ایست می‌دهند و خواستار توقف آن‌ها می‌شوند. اما به دلیل عدم توقف این افراد آن‌ها را مورد هدف تیراندازی شدید خویش قرار می‌دهند که در نتیجه آن، یوسف میرزایی به دلیل اصابت ده‌ها گلوله در همانجا به قتل می‌رسد. مردم منتطقه اعلام کرده‌اند که نزدیک به ۵۰ گلوله به بدن وی اصابت کرده و جسد وی به دچار سوختگی شدید و تکه تکه شده است. هنوز علت قتل این شهروند کُرد توسط نیروهای سپاه پاسداران مشخص نشده است.


   قتل یک شهروند کُرد توسط نیروهای سپاه/فشار بر شهروند بهایی جهت

اخذ تعهد
article picture
 
اوایل شب یک شنبه مورخ ۳۰ مردادماه نیروهای سپاه پاسداران در منطقه «قره کوپری» شهر ماکو یک شهروند کرد را مورد هدف قرار داده و به قتل می‌رسانند.

بنابه اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یوسف میرزایی شهروند کُرد اوایل شب یک شنبه به همراه دو فرزند خویش از کوچه‌های منطقه «قره کوپری» در حال گذر بود که با کمین نیروهای سپاه پاسداران مواجه می‌شوند،

  تشدید فضای امنیتی در شهر ارومیهarticle picture
 
از ساعت ۱۶ امروز شهر ارومیه شاهد حضور گسترده نیروهای ضد شورش و انتظامی در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر بوده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نیروهای انتظامی در دسته‌های پنج نفری و به فاصله ۲۰ متر در خیابانهای امام، عطلیی، مرکز، کاشانی، پنجراه، عسگرآبادی و... مشاهده شده‌اند.

این نیرو‌ها از هرگونه تجمع جلوگیری می‌کنند، بر اساس گزارش شاهدان عینی این نیرو‌ها در «پنجراه» اقدام به ضرب و شتم چند تن جوانان کرده‌اند.

بر اساس این گزارش سرعت اینترنت نیز در این شهر افت شدیدی داشته است، بطوری که دسترسی به سایت‌ها امکان پذیر نیست.

گفتنی است، فعالین سیاسی و مدنی در پی فراخوانی روز شنبه در این شهر قصد برگذاری تجمعی در اعتراض به رد طرح آبرسانی به دریاچه ارومیه دارند.
شرم بر کسانی که زجه های این مادر را فراموش کنند
 
 
ویدئو سوگواری مادر ندا آقاسلطان را در مراسم دومین سالمرگ ندا در بهشت زهرا نشان می‌دهد. ندا آقاسلطان در جریان اعتراضات گسترده دو سال گذشته در ایران با شلیک مستقیم گلوله کشته شد. مقام‌های ایرانی مرگ او را به اشخاص، کشورها و گروه‌هایی خارج از حکومت و حتی خودش نسبت دادند و هرگز مسئولیتی در مورد آن نپذیرفتند. این در حالی است که رژیم جنایتکار خامنه ای و همدستانش برای کشاندن مردم به نمایش روز موسوم به "قدس" شدیدا در تلاش و تبلیغات هستند. ننگ بر کسانی که برای ساندیس و کیک وارد صحنه جنایتکاران می شوند. ننگ عالم بر کسانی که زجه های این مادر را فراموش کردند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin