۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

گروگان گرفتن یک طفل خانواده مسیحی توسط مامورین اطلاعات

رهسا نیوز- ماموران امنیتی اطلاعات، ضمن تهدید یک زوج مسیحی و به گروگان گرفتن نوزاد آنان از ایشان خواسته اند تا نسبت به همکیشان خود که در زندان بسر می‌برند شکایتی را بنویسند.
به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران "محبت نیوز" ، به نقل از وبلاگ حسین جدیدی، از وکلای پایه یک دادگستری ، یک زوج مسیحی‌ به نام‌های " ن " و "ک" که مدتی‌ قبل یک طفل بی‌ سرپرست را به فرزندی گرفته بودند، نیروهای اداره امنیتی اطلاعات برای استفاده از این طفل به عنوان اهرم فشار بر این خانواده مسیحی و دیگر نوکیشان مسیحی، این‌ کودک را از آنها پس گرفته‌اند.
ماموران امنیتی ضمن تهدید از آنان خواسته اند اگر چنانچه خواهان بازپس گیری فرزندشان هستند باید از دوستان نوکیش مسیحی‌ خود که در زندان اوین در بازداشت هستند ( اشاره به فرشید فتحی ) شکایت کنند .
حسین جدیدی از فعالان حقوق بشر که تاکنون وکالت تعداد زیادی از نوکیشان مسیحی را  نیز بر عهده داشت ضمن تائید این خبر به خبرنگار "محبت نیوز" گفت : « این زوج مسیحی‌ سالها منتظر بودند تا طبق روال قانونی طفلی را به فرزندی قبول کنند، ورود این طفل بعد از سال‌ها به خانه آنان اتفاق بزرگی‌ برای این زوج مسیحی محسوب میشد، ولی‌ پس از  باز پس گرفتن طفل یا گروگانگیری توسط نیروهای امنیتی، خانم " ن " بدلیل فشار و ناراحتی‌ روحی‌ از این رویداد به بیمارستان منتقل شده است.
این گزارش کوتاه ولی‌ بسیار دردناک در حالی‌ منتشر شده که محمود احمدی‌نژاد که هم اکنون برای اجلاس سازمان ملل در نیو یورک بسر میبرد در مصاحبه‌ای با شبکه خبری NBC گفته است : "اقلیت‌های مسیحی‌ با آرامش در ایران زندگی‌ میکنند" .
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin