۱۳۹۰ مرداد ۲۱, جمعه


آیا می دانستید که اگر انگلهایی به نام بسیجی و لباس شخصی وجود نداشتند تجاوز خمینی شهر, هرگز رخ نمی داد؟(مدارک از دادگاه)

متاسفانه با پیروزی انقلاب اسلامی , گروهی لات مذهبی با نام سپاه و بسیج تشکیل شدند تا به کشتار و کنترل مردم بپردازند. این افراد لباس شخصی بدون هیچ لباس فرم و یا ارائه کارت شناسایی به مردم هجوم می برند و آنها را دستگیر کرده و یا به تیغ زنی و رشوه گیری از مردم می پردازند.
بر اساس اطلاعاتی که در دادگاه مطرح شده ,عاملان تجاوز خمینی شهر یا بسیجی و سپاهی بوده اند و یا با نام بسیجی و سپاهی وارد باغ شده اند و این تجاوز تاسف آور را به انجام رسانده اند.
این افراد همدیگر را حاجی ,برادر و  سید صدا می زده اند و به بهانه امر به معروف و نهی از منکر وارد باغ شده اند و به همین دلیل بوده که مردان حاضر در باغ در برابر آنها هیچ گونه مقاومتی نکرده اند و به راحتی درون اتاقی زندانی شده اند.
نابود باد جمهوری اسلامی که لات های متجاوز مذهبی را بر مردم شریف ایران مسلط کرد.
لطفا به جزئیات وقایع رخ داده در دادگاه این متهمان توجه فرمایید:
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: چهار نفر از متهمان حادثه خمینی‌شهر به اعدام محکوم شدند.غلامرضا انصاری پیش از ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه در اصغرآباد شهرستان خمینی‌شهر، افزود: در این حادثه که باعث سلب امنیت عمومی شد، هشت نفر مرد و شش نفر زن حضور داشتند که دو خانواده، دو خواهر و برادر و تعدادی از دوستان و یک نفر از اقلیت مذهبی در میان جمع به چشم می‌خوردند.
وی اظهار داشت: این افراد در تاریخ سوم خرداد سال‌جاری مصادف با روز زن در باغی اطراف شهرستان خمینی شهر که متعلق به دوستان یکی از شکات بود، از ساعت 19 جمع و تا حدود 23 حضور داشتند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به چگونگی وقوع حادثه تصریح کرد: هنگامی که این افراد مشغول صرف شام می‌شوند، متهمین که 12 الی 13 نفر بودند با سر و صورت پوشیده و قمه، چوب و چاقو از دو طرف وارد باغ شده و با شکستن لامپ‌ها، ضرب و جرح و ارعاب و نیز گرفتن گوشی همراه شکات و سرقت اموال آنها با به کار بردن الفاظی مانند، سید، برادر، حاجی و معرفی کردن به عنوان بسیجی مردان را به اتاق برده و محبوس می‌کنند.
وی اضافه کرد: پس از این اتفاق، زنان حاضر در باغ را سوار بر اتومبیل سمندی که از قبل آماده کرده بودند می‌کنند که سه نفر از متهمان پرونده به غیر از راننده در کنار شکات مونث سوار سمند می‌شوند و بقیه متهمین با موتورسیکلت اتومبیل را اسکورت کرده و زنان را به باغ دیگری در چند کیلومتری باغ اول منتقل می‌کنند.
انصاری ادامه داد: در این باغ چند نفر متهم دیگر به آنها اضافه می‌شوند و به شکات مونث تجاوز به عنف و می‌کنند بعد از حدود یک ساعت آنها را رها کرده و به سمت جاده راهنمایی می‌کنند.
وی بیان داشت: در همین حین، مردان حبس شده در باغ نخست، در را باز کرده و با گوشی تلفن همراه مخفی شده و به جا مانده به پلیس 110 خبر می‌دهند که مامورین نیز وارد محل می‌شوند و زنان را با وضعیت آشفته پیدا کرده و نیز وارد باغی که تجاوز صورت گرفته شدند که البته متهمان متواری شده بودند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: مامورین با جستجو در باغ، برخی از آثار به جا مانده را کشف می‌کنند که در همان لحظات اولیه شناسایی متهمین آغاز می‌شود و با سرنخ‌هایی که از باغ اول پیدا می‌شود، پس از تحقیق سایر متهمان در اصفهان و نیز در شهرهای مختلف دستگیر می‌شوند.
وی در مورد جزئیات پرونده نیز گفت: تعداد متهمین از نظر پرونده 15 نفر هستند که 9 نفر روز گذشته محاکمه شدند و پرونده شش نفر نیز مفتوح است چرا که یک نفر به تازگی دستگیر شده و پنج نفر نیز همچنان متواری هستند.
انصاری با بیان اینکه این پرونده در شعبه 18 و توسط قاضی اصفهانی مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: متهمین ردیف اول تا هشتم  به اتهام آدم‌ربایی با وسیله نقلیه نسبت به شش نفر خانم، حبس غیر قانونی نسبت به هشت مرد، ضرب و جرح عمدی نسبت به همه شکات، سرقت مقرون به آزار و زنای به عنف به اکراه مورد محاکمه قرار گرفتند.
وی در مورد احکام نیز تصریح کرد: متهمین ردیف اول تا ششم در خصوص اتهام مقرون به آزار 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند و نیز به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی با وسیله نقلیه باید 15 سال حبس تعزیری را تحمل کنند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: متهم ردیف هفتم به علت اینکه مداخله و مباشرت وی در خصوص جرم ضعیف‌تر بوده و با استناد زیر ماده 42 مجازات اسلامی در مورد حبس غیر قانونی به یک سال حبس تعزیری و سرقت مقرون به آزار به سه سال حبس محکوم و 50 ضربه شلاق تعزیری و در مشارکت آدم ربایی با وسیله نقلیه به پنج سال حبس محکوم شد.
وی در مورد مهمترین حکم‌های صادر شده در این پرونده نیز بیان داشت: در مورد زنای به عنف نیز متهمین ردیف اول تا چهارم محکوم به اعدام و به صورت دارآویخت در ملاء عام در میادین اصلی خمینی شهر محکوم شدند.
انصاری همچنین ادامه داد: در خصوص متهمین ردیف پنجم و ششم دایر بر زنای به عنف، نظر به لزوم انجام تحقیقات بیشتر و مواجه آنها با متهم دستگیر شده اخیر و سایر متهمان فراری، پرونده همچنان مفتوح است که البته احتمال اعدام نیز وجود دارد که با توجه به نیاز به تحقیقات بیشتر دادگاه در این جلسه دادگاه تصمیم‌گیری نکرده است.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin