۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه


علی خامنه ای امروز رسما دیکتاتوری مطلق خود را اعلام کرد

علی خامنه ای با اعلام رسمی مطلق بودن منصب و تصمیم های خود در راس نظام حاکم گفت: « مطلقه يعنی در دستِ کليددار اصلی نظام، حالت انعطافی وجود دارد که می تواند هر جا لازم شود مسير را تصحيح و تکميل کند.»! این سخن یعنی قانون، کشکی است که توسط قانونگذار و مجریان قانون ساییده شود و نظام حاکم سیستمی است که بنا به میل و اختیار جناب دیکتاتور مطلق و خودخوانده ، به سمت میل و خواست ایشان و رفقا هر دم به سویی منعطف می شود.
بسیاری از مردم فداکار و هوشیار ایران زمین مدتهاست که به حاکمیت مطلق دیکتاتور بر جان و مال ایرانیان واقفند، اما آنهایی که همچنان گمان دارند می شود با حکومتی که چنین دیکتاتور گستاخی بر آن چنگ انداخته به راه حل میانه ای رسید گوش هاو چشمهایشان را خوب باز کنند و بشنوند و ببینند که چگونه علی خامنه ای امروز و بطور صریح و رسمی تیر خلاص را به پیشانی جامعه مدنی و قانونمداری شلیک کرد.
اگر تا امروز برای برخی این شائبه وجود داشت که مشکل از اطرافیان و …است و دیکتاتوری در زیر عبای ایشان نمی گنجد، یقین حاصل کنند که از قضاء فاشیزم و دیکتاتوری قبایی است که برازنده ایشان دوخته شده و در جزء جزء رفتارها و سخنان وی
خودنمایی می کند.
صحبت های امروز علی خامنه ای حجت را بر همه تمام کرد تا بدانیم که آزادی ایران در سایه حضور ویرانگر وی ممکن نیست.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin