۱۳۹۰ مهر ۵, سه‌شنبه

فردا سه نفر در ملاء عام ۷۴ ضربه شلاق می‌خورند

خانه حقوق بشر ایراندادستان عمومی و انقلاب گتوند از توابع استان خوزستان از آغاز اجرای حکم شلاق سارقان بانک ملی گتوند در ملاء عام خبر داد.
کریم سجادی‌فر در این باره اظهارکرد: با قطعی شدن رای صادره در خصوص محکومان سرقت بانک ملی گتوند، بخشی از این حکم فردا چهارشنبه روبروی محل سرقت به اجرا در می آید.
سجادی‌فر گفت: به موجب این حکم، «م.د»، «ع.م» و «ج.م» متهمان ردیف اول تا سوم این پرونده و دارای سوابق عدیده کیفری و متواری به دلیل ارتکاب جرایم مشارکت در سرقت ۳۲ میلیارد و ۳۸ هزار و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد از بانک ملی شهرستان گتوند و یک دستگاه WAN از این بانک، به تحمل سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق در ملاء عام و رد یک دستگاه WAN (عیناً یا به ارزش آن) و همچنین در خصوص مشارکت در تخریب درهای ورودی، قفل، دوربین های مداربسته و سیستم دزدگیر به سه سال حبس محکوم شدند.
وی ادامه داد: متهم ردیف چهارم به هویت «الف.ق» به دلیل ارتکاب معاونت در سرقت مزبور، به تحمل شش ماه حبس و یک ضربه شلاق محکوم شد.
سجادی فر گفت: همچنین با توجه به سوابق کیفری متعدد محکومان به ویژه در امر سرقت از بانک ها و شرکت آنان در قاچاق کالا، دادگاه از باب تتمیم مجازات، هر چهار متهم را به اقامت اجباری به مدت سه سال در شهرستان هایی دور از محل سکونت‌شان محکوم کرد.
هفته گذشته نیز دو نفر شهر طبس در ملاء عام شلاق خورده بودند.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin