۱۳۹۰ تیر ۲۶, یکشنبه

مهر کف دست برای آزادی خوش پوشان!!!
نوشتهٔ زیر رو از وبلاگ ستوان دو دیدم و چون می‌خواستم سرگذشت خودمم اضافه کنم تو بلاگ خودم هم قرارش دادم
من هم پارسال با این برخوردها و توهینات روبرو شدم. منو به همراه همسرم اول به جرم اینکه با پسر هستی‌, بعدش که نشد گیر بدن بخاطر مدارک ازدواج , به جرم  "بی‌حجاب" بردن وزرأ! انگار قاتل گرفتن. یه پلاک میندازن گردنت، اسمتم میدن دستت، بدم انگشت میزنیو،... .  بهمون میگفتن براتون لباس بیارن. مثلا اگه آستینت کوتاه بود، بعدش که همراهت برات مانتو می‌‌آورد، اون مانتو کوتاهرو میدادن قیچی کنیم که مثلا بگن ما برنمیدریم. منم چون پوششم بد نبود زیر بار نرفتم گفتم پول ندارم یکی‌ دیگه بخرم، مانتو‌ام واقعا بی‌ ایراده، گفتم می‌مونم، خواهرای زینب چون داشت پستشون عوض میشد گفتن خوب یه کارتی چیزی بده برو ما نمیتونیم بمونیم بخاطر تو. من از سر لج حاضر شدم کارت دانشگاهمو بدم، که بعدا مانتومو بیرم بدم کارتمو پس بگیرم. همسرم که از جریان خبر نداشت جورابشو در اورد بود فرستاده بود داخل برام فکر میکرد شاید گفتن جوراب پا نیست چرا!!! خلاصه بعدا رفتم یه مانتو بردمو دادم کارتمو پس گرفتم :)
الان پیشرفت کردن مهر ترخیص میزنن کف دست!!!


عکسی که بعد از رهایی همسرم از دست گشت ارشاد گرفتم

امروز به اتفاق خانمم رفتیم بیرون. گشت ارشاد گیر داد به همسرم که لباس شما نامناسبه و از این حرفا.خلاصه سرتونو درد نمیارم.(مفصلش رو بعدا مینویسم).یه تعداد خانم رو که سوار ون کرده بودن بردن کلانتری.همسر منم بینشون بود.اونجا بعد از کلی چک وچونه و تعهد وداد بیداد و...آزادش کردیم. نکته جالب و البته خجالت آورش اینجا بود که هر خانمی رو که گرفته بودن. مثل این جنایتکارا مینشوندنش رو صندلی. یه پلاک گردنش مینداختن و ازش عکس میگرفتن. و البته نکته تاسف بارش این بود که به خانمایی که آزاد میشدن، برگ خروج نمیدادن. بلکه کف دستشون یه مهر میزدن (یه آن یاد داغ کردن پیشونی افتادم که چند قرن پیش با مجرما این کارو میکردن).
بعد این که خانمم از بازداشتگاه اومد بیرون. نه تنها ناراحت نبود بلکه میگفت. سری بعدم همینجوری لباس میپوشم ببینم چه غلطی میخوان بکنن. بعدم که بهم گفت با گوشیت از دستم عکس بگیر. میخوام در آینده به بچه هام نشون بدم تو چه جامعه ای زندگی میکردیم.اینم عکسی که جلوی کلانتری از دست همسرم گرفتم




مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin