۱۳۹۰ تیر ۲۷, دوشنبه




طبق گزارش واصله مهدي خزعلي امروز كه به وزارت اطلاعات مراجعه كرده بود ناگهان با محاصره برادران گمنام مواجه شد و برگه بازداشت را به ايشان ارائه ميكنند،همان برگه بازداشتي كه هفته گذشته مهدي خزعلي برايش در دادگاه وثيقه گذاشته بود! ولي برادران گمنام به اين موضوع توجه نمي كنند و او را بازداشت ميكنند
مهدي خزعلي ديروز در سايت خود عنوان كرده كه... به وزارت فخيمه اطلاعات توسط بازجويش احضار شده است:حاج آقا" از وزارت تماس گرفت، همان بازجویی که اسمش را نمی گفت، می گفت: « اسمم حاج آقا است! مرا " حاج آقا" خطاب کنید!» برای دوشنبه یعد از ظهر به وزارت فخیمه اطلاعات احضارم کرد.
گفتم: " برای گفت گو یا انفرادی؟"
گفت: " نه، فقط برای گفت گو و عودت بخشی از وسایل شما"
با دعای خیر شما - که همیشه بدرقه راهم بوده است -
حاج آقا بازجوي پر از صداقتش به ايشان گفته بود نه بازداشتي در كار است و نه بازجويي.فقط براي گرفتن لباسها و وسايلت كه از دو سال قبل در اينجا مانده است به وزارت بيا.
نميدانم اينها دروغ حيله گري را از كجا آموخته اند.مگر استاد اخلاق اينها آيا الله امجد نبوده است؟ كه هميشه توصيه به اخلاق و صداقت ميكند.
به كجا ميرويم كه وزارت اطلاعات و نيروي انتظامي و سپاه كه بايد همه ضابط سپاه باشند خود سر،بازداشت مي كنند آن هم براي پرونده ايي كه مسئولش قوه قضاييه است و چند روز قبلش برايس وثيقه صادر شده است!

منبع: صفحه فیس بوک دکترخزعلی:"http://www.facebook.com/Dr.Khazali"
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin