۱۳۹۰ مرداد ۲, یکشنبه

وضع وخیم جسمانی حسن فرجی موسوی، زندانی سیاسی

  وضعیت جسمانی حسن فرجی موسوی ، زندانی سیاسی از بند ۳۵۰ وخیم گزارش می شود .
به گزارش خبرنگار کلمه ،این زندانی که حدود ۲۰ ماه است در زندان به سر می برد به بیماری روده مبتلاست، اما مسوولان زندان هیچگونه توجهی به وضعیت او ندارند .همچنین پزشکان زندان به او هشدار داده اند که ادامه این بیماری ممکن است منجر به سرطان روده شود، موضوعی که موجب نگرانی خانواده این زندانی شده است، اما دادستان تهران از دادن مرخصی درمانی به وی خودداری می کنند.
خبرهای رسیده به کلمه حاکی از آن است که برخی روزها این زندانی دچار دردهای شدید جسمی می شود که منجر به انتقال او به بهداری زندان می شود و با تزریق مسکن کمی دردهای وی تسکین می یابد. اما با این همه پزشکان زندان به او هشدار داده اند که به علت عفونت پیشرونده روده ها این زندانی هر چه زودتر باید مورد عمل جراحی قرار گیرد.
فوت سه زندانی بند ۳۵۰ طی ماه های اخیر به دلیل عدم توجه مسوولان زندان نگرانی های زیادی را درباره وضعیت این زندانی به وجود آورده است .
طی شش ماه گذشته سه زندانی بند ۳۵۰ به نام های محسن دگمه چی ،حسن ناهید و هدی صابر به دلیل عدم رسیدگی مسوولان زندان درگذشته اند .
حسن فرجی موسوی به هفت سال حبس تعزیری محکوم است و درخواست دارد که هر چه زودتر با مرخصی پزشکی وی موافقت شود خانواده و هم بندان این زندانی به شدت نگران وضعیت جسمانی وی هستند .
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin